המחווה של שיר אלמליח למאות אלפי עוקביה

שיר אלמליח
שיר אלמליח | אינסטגרם

קשה לפספס את הדוגמנית ההורסת שמככבת על המסך, מדלגת בין קמפיינים, מתחזקת זוגיות על קו-ישראל איטליה ונחשבת לאחת מכוכבות האינסטגרם, אבל האם את בגד הים המיוחד למעריצים ראיתם?

(גודל טקסט)
אי אפשר שלא לשמוע את השם שיר אלמליח לפחות פעם ביום. לאיפה שלא תפנו, תמצאו את הדוגמנית אולי הכי עסוקה כיום בישראל. בזמן שהיא מתאמנת, מדלגת בין קמפיינים, מצטלמת עם דוגמנים וכוכבי כדורגל, מתארחת בתוכניות טלוויזיה ומתחזקת מערכת יחסים על קו ישראל- איטליה עם צלם האופנה הפרטי שלה, ג'וזף קארדו, אלמליח עושה מחווה בבגד ים לעוקבים ולמעריצים שלה.


אתמול הגיעה היפהפייה למספר המכובד של 400 אלף עוקבים באינסטגרם והחליטה – כמו לא מעט אומנים מוכשרים ובעלי חוש הומור מפותח, להודות לעוקבים שלה בדרך מקורית. ומה יותר מקורי משיר אלמליח בבגד ים תגידו? בגד ים שעליו מתנוסס המספר 400k. התמונה צולמה כחלק מפרוייקט בגדי הים של בלייזר, בו אלמליח מככבת וצפוי לצאת בחודש הבא. יהיה מאד מעניין לראות את שיר עם בגד הים הזה מתנוססת על השער. נכון, עדיין לא ברור מי תתפוס את השער הנחשק, אולי תהיה זו רוסלנה רודינה שזכתה לכך בשנה שעברה, אבל אנחנו בעד שער משותף.


אגב, מאז שהעלתה את התמונה המדוברת מספר העוקבים כבר עבר את ה-400 בכמה אלפים. ועל זה נאמר: תמונה אחת שווה יותר מאלף מילים. ואם כבר דיברנו על חוש הומור, דבר נוסף ששיתפה אותנו הדוגמנית זה את האהבה שלה לתוכנית של עדי אשכנזי, שם אמנם לא התארחה עדיין, אבל הקומיקאית דאגה להשתמש בשמה. אמש אלמליח צפתה בפרק של אשכנזי שמראיינת רווקים והגיעה למסקנה הבאה: "לדוגמא, עדי אשכנזי הרבה יותר מתאמצת במיטה מאשר שיר אלמליח". את חושבת?


 

4 0 0 K

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on




מחכים להופעת אורח גם אצל עדי אשכנזי! אלמליח מחזירה אהבה


 

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי