כמה אפשר להוציא על חולצת T וג'ינסים קרועים? תשאלו את סלאח

מוחמד סלאח
מוחמד סלאח | אינסטגרם

כוכב ליברפול אוהב להתלבש קאז'ואל, אבל מותגי: דולצ'ה וגבאנה, פנדי ועוד בסכום של כ-1,250 לפריט. ואם אלה הסכומים שהוא מוציא, מעניין כמה מוציאה אשתו מגי?

(גודל טקסט)
למוחמד סלאח לא לקח יותר מידי זמן להשאיר אחריו עשן ולבסוף לשרוף את הליגה האנגלית מאז שחתם בליברפול בקיץ שעבר. בזמן שאתם עוד מתאוששים מההצגה שנתן אמש ב-2:5 על רומא עם צמד ושני בישולים.


אנחנו לא יכולנו שלא לשים לב שהחלוץ הענק אמנם נראה כמו בחור רגיל שמתלבש קאז'ואל, אבל אל תטעו. המלתחה של הכוכב המצרי מלאה במותגים כמו: דולצ'ה וגבאנה, פנדי, ועוד שמות של מעצבים.


בזמן שהקשר בן ה-25 משפריץ ניצוצות על המגרש, מחוצה לו הוא דווקא בוחר בדרך כלל בלוק המאופק והרגוע. בימי החופש שלו מעדיף סאלח ג'ינסים קרועים וחולצות ה-T לבנות. קלאסי. מה שפחות קלאסי אלו הסכומים שהוא מוציא על שני פריטי הבייסיק האלו: כ-1,250 יורו על כל ג'ינס קרוע וחולצות T של המעצבים הכי גדולים בעולם.


 

❤️❤️

A post shared by Mohamed Salah (@mosalah) on



תכלס, אין בזה כל רע, מי שמרוויח בהתאם יכול להרשות לעצמו. אבל אם אהבתם את הלוק של החלוץ הכי לוהט בעולם, תדעו שאפשרי בהחלט לעשות את זה בהרבה פחות, פשוט תתרחקו מכיכר המדינה. השאלה הכי גדולה היא אם אלו הסכומים שהכוכב הצעיר מוציא על ביגוד, כמה מוציאה אשתו מגי?


 

☕️☕️

A post shared by Mohamed Salah (@mosalah) on



למרות גילו הצעיר סלאח התחתן כבר בגיל 20 ולזוג יש ילדה בת 4 בשם מכה. כן, על שם העיר הקדושה למוסלמים. וגם כשסאלח בתפקיד אבא, הוא עדיין לובש חולצות וטרנינגים בלא פחות מ-300 יורו לפריט. אבל מה זה בשבילו?


 

A post shared by Mohamed Salah (@mosalah) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי