התאומים של קריאף יביאו את המזל?

אופיר קריאף בברית של בנו
אופיר קריאף בברית של בנו | אינסטגרם

קשר בית"ר ירושלים ואשתו מור ערכו ברית לבנם, והחברים מבית"ר באו לברך ולשמוח. ולא נשכח גם את אחותו התאומה של הקטן. אז איך קוראים לשניים?

(גודל טקסט)

כשהיא נמצאת 4 נקודות מהפועל ב"ש מוליכת טבלת ליגת העל, ואוטוטו תנסה לקטוף תואר ראשון מול הפועל חיפה בגמר גביע המדינה, אפשר לומר שבית"ר ירושלים על הגל. לפני שהשחקנים של בני בן זקן יקוו לשמוח על כר הדשא, גם מחוצה לו נהנו אמש (רביעי) מערב חגיגי במיוחד. תשאלו את הקשר של הקבוצה מהבירה, אופיר קריאף.

אופיר ואשתו מור הפכו להורים לשלושה כאשר לפני בדיוק שלושה שבועות הביאו לעולם תאומים, בן ובת, ערב לפני המשחק המותח של בית"ר בטרנר. הקטנטנים הצטרפו למשפחה והפכו לאחים הקטנים של עמנואל בת השנה. ומה השמות שבחרו ההורים הצעירים לתאומים?

אתמול ערכה משפחת קריאף את אירוע הברית לבן, שהתקיים באולם האירועים וודינג קלאב הירושלמי, ואפשר לספר ששמו של המתוק הוא רוי ואחותו התאומה היא עלמא. כמובן שחבריו לקבוצה הגיעו לכבד ולא שכחו להעלות לסטורי תמונות. חן עזרא, איתי שכטר, עידן ורד וקלאודימיר פאריירה היו רק חלק מהשחקנים שהגיעו להרים ולשמוח עם משפחת קריאף. ומה לגבי אבא אופיר? הוא תיפקד על המיקרופון והראה לכולם שיש לו כשרונות נוספים לא רק על כר הדשא.









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי