הציבה לו אולטימטום בגלל אירינה? רונאלדו בצעד דרמטי

רונאלדו ואירינה
רונאלדו ואירינה | Gettyimages

כריסטיאנו מתחתן? על פי תמונה שפרסמה ג'ורג'ינה רודריגז, הכוכב הפורטוגלי שלף טבעת ימים ספורים לאחר שצצו שמועות על כך שהוא עדיין מאוהב באקסית הבלתי נשכחת. התמונה שהציתה את השמועות והפרטים המלאים בפנים

(גודל טקסט)
בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו, ג'ורג'ינה רודריגז, הציתה את השמועות על אירוסים לכוכב ריאל מדריד אחרי שחשפה לראשונה בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, טבעת יהלום ענקית ונוצצת. הדוגמנית היפייפיה עוזרת לאשש את השמועה שהשניים החליטו להתמסד רק חמישה חודשים אחרי לידת ביתם המשותפת, אלנה מרטינה.


 

Chill in my hotel with my baby❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



רודריגז נראית לצד רונאלדו באחד מעשרים רכבי היוקרה שלו, לצד הכיתוב "עם הבנאדם האהוב עליי". בנוסף, היא שלחה נשיקה וחשפה את יד ימין שמעוטרת על ידי היהלום הענק. המעריצים בטוחים שזו הצהרת האירוסים של השניים ומיהרו להגיב. אחת המעריצות כתבה: "זהו זה, הכוכב סוף סוף החליט להתמסד. זה היה עניין של זמן עד שיציע לה". כנראה שגם הפורטוגלי נפל ברשת.


טיימינג נחמד להציע נישואים, בדיוק בצל השמועות על אהבתו הנכזבת של רונאלדו שעדיין לא "התגבר" על האקסית המפורסמת, אירינה שייק. זאת אחרי שמועות שסיפר לחבריו שהוא עדיין חושב עליה ומתקשה לקבל את העובדה שהיא הצליחה לחמוק ממנו. התיאוריה שלנו: מיס רודריגז רתחה כששמעה את השמועות, והצליחה להחזיק "בביצים" את הכוכב כאשר הציבה לו אולטימטום: 'טבעת או הביתה חביבי'. כנראה שהפורטוגלי בחר באופציה השנייה, כי אמנם מדובר ברונאלדו, גאון הכדורגל, אבל בסופו של יום גם הוא גבר, כן?



התמונה שהציתה את השמועות. רודריגז (אינסטגרם)

 

❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

 

La tranquilidad en el alma que te da caer en buenas manos… y en manos de semejantes ARTISTAS. Gracias por vuestro trato, cariño, profesionalidad, tiempo y por hacerme sentir tan cómoda y feliz. Fotografía: @alfonso_ohnur Maquillaje: @carmendejuan Peluquería: @amparosanchezm

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

Never taking off my new @calzedonia swimsuit..

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי