סופ"ש נוסח ממן: הבת הבכורה הפציעה והביאה את הברכה

ממן
ממן | אינסטגרם

בבוקר שבת עוד היה קשר באר שבע בהתרגשות של הלידה, בערב כבש עוד גול חשוב בדרך לאליפות. ממן ואשתו בר מחפשים רעיונות לשם לפעוטה

(גודל טקסט)
מזל טוב לקשר הלוהט של הפועל באר שבע, חנן ממן, שהפך אתמול בבוקר (שבת) לאבא, לאחר שאשתו בר ילדה את בתם הבכורה. ממן לא יצא אמש עם חבריו לקבוצה לבית מלון במרכז שם התכוננו למשחק הליגה נגד בני יהוד. במקום זאת היה בלידה ומשם המשיך למשחק. מסתבר שהברכה של ביתו הפעוטה כבר נתנה את אותותיה בדמות גול חשוב מאוד שהבקיע האב הטרי.


 ממן והפעוטה. השם? יהיה קצרכ וקולע כמו של אבאמא (אינסטגרם)

  

בזמן ההכנות למשחק, ממן היה עסוק בדבר הכי חשוב בעולם. הקשר ליווה את בר שלו ברגע הכי מרגש שקיים, כאשר לא הצליח לעצור את ההתרגשות ושיתף את אלפי העוקבים שלו בתמונה בה הוא מחבק את הקטנטונת שלו והקדיש לאשתו את הפוסט: "את הגיבורה שלי". כזכור השניים עדיין לא נשואים שנה, ביוני הקרוב יחגגו את יום הנישואים הראשון שלהם עם ילדה בכורה בת חודש. יש מתנה יותר טובה מזה?
 

 

My power

A post shared by Hanan Maman (@hananmaman) on

אוהדי הפועל באר שבע מיהרו לברך את מי שבזכותו האלופה לא הפסידה אמש באיצטדיון המושבה בפוסטים חגיגיים ברשתות החברתיות. לגבי סוגיית השם, הזוג ממן עדיין מנסה לעכל את החוויה המדהימה שעברו ככה שעדיין מתלבטים וטרם נסגרו על שם ליורשת העצר, אבל הכיוון הוא קצר וקולע, בדיוק כמו אמא ואבא. יש רעיונות?





 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי