חפשו אותה בראשון: התמונה של אנה קאקיץ' שברה את הרשת

פרדראג ראיקוביץ' ואנה קאקיץ'
פרדראג ראיקוביץ' ואנה קאקיץ' | מסך

חברתו של פרדראג ראיקוביץ', שוער מכבי תל אביב כמובן, הגיעה לתמוך בו בסמי עופר אתמול והבוקר כבר לבשה בגד ים קטן וביחד עם חברתה מיקה "הוציאו עיניים" ללא מעט מהנוכחים. ולא נשכח את הכלבה המלכותית שאיתה

(גודל טקסט)
עוד תוצאה מאכזבת נרשמה אתמול בעונתה המקרטעת של מכבי תל אביב, אחרי תיקו 2:2 מול הפועל חיפה שחזרה מפיגור. השחקנים של ג'ורדי קרויף כבר סופרים את הדקות עד לסיום הפלייאוף כדי לשים מאחורה את העונה הרעה וקצת לנוח ולנקות את הראש. אחד המאוכזבים מההפסד אמש הוא השוער, פדרארג ראיקוביץ', שספג שני גולים מאוחרים, השני בתוספת הזמן, ולא הצליח לשמור על רשת נקייה פעם נוספת, למרות הקמע שלו, בת זוגו אנה קאקיץ' שנכחה באצטדיון.


קאקיץ' נסעה עד לסמי עופר כדי לתמוך בשוער שלה ואפילו הביאה איתה חברה שהגיעה לביקור מסרביה כדי לעודד את ראיקו שלה, אך גם זה לא עזר. בעוד הסרבי צריך להחזיק חזק ולתת את הנשמה לעוד ארבעה מחזורים, קאקיץ' כבר פתחה את עונת הרחצה והבוקר שלה נפתח בחוף הים "לה מאר" שבראשון לציון, שוב מלווה בחברתה מיקה, הרווקה יש לציין.


הטמפרטורות בעיר הסרטים של המדינה התפוצצו והרבה לסתות נשמטו למראה הסרביות בישראל. לא שחסרות לנו פצצות תוצרת כחול לבן, אבל קאקיץ' מסובבת ראשים סדרתית, למי שבמקרה יצא לו לראות אותה ביציע הכבוד של מכבי. לא בכל יום רואים דוגמנית עוצרת נשימה שמלווה גם בכלבת פומרניאן קטנה העונה לשם ניה – הכלבה המלכותית שלה יש, גם אם לא תאמינו, 15 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם! נותנת פייט לבאלו, הכלבלב של קורל וסרג'י רוברטו שלו 45 אלף עוקבים!











 

Amazing place ! #bahaigardens lovely @instascenex

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on



 

Summer vibes @nia__royal__boo amazing @instascenex

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on



 

Happy day ♥️ t-shirt @dunja_merlin_store @dunja_merlin_store @dunja_merlin_store #telaviv #sunnyday☀️ @instascenex

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on





גם החברה הטובה מיקה סובבה ראשים, איך אפשר שלא?



הפומרניאן של אנה קאקיץ' כובש גם הוא את החוף בראשון לציון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי