הקמע של היברניאן: הבן של אופיר מרציאנו

שלי רגב מרציאנו
שלי רגב מרציאנו | אינסטגרם

סאן הקטנצ'יק צפה גם ב-1:2 על סלטיק והאוהדים המקומיים מאוהבים, מספרת שלי רגב שכבר הפכה לכוכבת בסוקטלנד: "הוא מביא רק ניצחונות. יש לו כבר כדור קטן, הוא נהנה מצפייה בכדורגל"

(גודל טקסט)
אופיר ושלי מרציאנו, שמייצגים אותנו בכבוד רב מעבר לים בסקוטלנד, לא תיארו לעצמם שבנם הבכור, סאן, יהפוך לקמע של אוהדי היברניאן. כאשר סאן נולד לפני כמעט שבעה חודשים, לא לקח למרציאנו ואשתו הדוגמנית הרבה זמן להחליט על שם וההורים הגאים מיהרו לבשר כי בחרו את השם "סאן". שמש, קרן אור, איך לא יביא ברכה עם שם כזה?


אתמול התראיינה הדוגמנית הישראלית היפהפייה לעיתון ה-Daily record ושם סיפרה כי בנם הקטן לא רק מביא אור לחייהם, אלא משמש גם כקמע המזל לקבוצה של אביו. רגב-מרציאנו בת ה-29 סיפרה: "יש הרבה סיבות מדוע בחרנו דווקא את השם הזה לבן שלנו. הוא השמש של חיינו, השמש שאנחנו קמים אליה כל בוקר וגם בתור ישראליים שחיים בסקוטלנד, תמיד טוב שיש קצת יותר שמש. מה שכן, שואלים אותנו כל הזמן אם קראנו לו כך בגלל ההמנון של הקבוצה 'Sunshine on leith'. אנחנו פשוט מחייכים ונותנים לאנשים לחשוב מה שהם רוצים", מספרת ומוסיפה שמאד נחמד להם לשמוע את ההמנון ברחבי האצטדיון כאשר אלפי האוהדים שרים אותו.


"עד כה סאן הגיע לשלושה משחקים לראות את אבא שלו, כולם הסתיימו בניצחון", מספרת רגב-מרציאנו, "האחרון היה מול סלטיק וסאן ממש אוהב לבוא לראות. מאז, כולם אומרים לנו שהילד שלנו חייב להיות הקמע של הקבוצה, הוא מביא רק ניצחונות". יכול להיות שהעובדה שסאן הקטן נולד בדיוק ביום ההולדת של אבא אופיר, ב-7 באוקטובר, קושרת אותם בקשר מיוחד שבא לידי ביטוי בשער נקי לאבא שעומד בין הקורות. אומרים שילדים זה שמחה וברכה, והנה דוגמא טובה לכך.


 

What an amazing day!! Sun first game at the stands and a great win to #Hibs #sun_marciano

A post shared by MODEL❤️️ SHELLY REGEV MARCIANO (@shelly_regev) on



למי שעדיין לא מכיר, שלי מדגמנת בכל העולם למותגים כמו ארמאני, אדידס ודיסיגוואל ובראיון היא מספרת שגם היא וגם אופיר אוהבים להיות הורים צעירים. "סאן ממש דומה לאבא שלו. יש להם את אותו תאריך יום הולדת, אותן הבעות פנים וחיצונית סאן מאד דומה לאופיר. אני לא יודעת אם הוא גם יהיה כדורגלן, אבל יש לו כבר כדור קטן שהוא ממש אוהב ומה שבטוח שהוא נהנה מצפייה בכדורגל".


 

Shabbat Shalom & Happy Hanukkah everyone ✡️❤️ #The_Marcianos

A post shared by MODEL❤️️ SHELLY REGEV MARCIANO (@shelly_regev) on



 

#Throwback to the best moment of my life, the most exciting thing I've ever done, the most life changing experience I've ever had and the most beautiful gift I've ever got welcome to the world #Sun_Marciano I'm in love ♥️

A post shared by MODEL❤️️ SHELLY REGEV MARCIANO (@shelly_regev) on



 

Back to summer ☀️❤️️ @amiclubwear

A post shared by MODEL❤️️ SHELLY REGEV MARCIANO (@shelly_regev) on



 

#TB to sunny days ☀️❤️

A post shared by MODEL❤️️ SHELLY REGEV MARCIANO (@shelly_regev) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי