אחרי הבגידה: טריסטן תומפסון השיק ליין הלבשה תחתונה

טריסטן תומפסון
טריסטן תומפסון | אינסטגרם

אין דבר כזה פרסום שלילי? דווקא אחרי שספג אש מהתקשורת, האוהדים והקרדישיאנז על התמונות בהן הוא מתמזמז עם נשים שהן לא בת זוגו, החליט כוכב קליבלנד לצאת עם מותג ביגוד על שמו

(גודל טקסט)
קליבלנד וסוללת הכוכבים שלה ניצחו אמש (שלישי) את טורונטו במשחק הראשון בסדרת חצי הגמר, אך מעבר לאליפות המזרח אצל הפאוור פורוורד טריסטן תומפסון יש עיניינים אחרים על הראש. בן ה-27, כזכור הצמוד ואב בתה של כוכבת הריאליטי קלואי קרדשיאן, בגד בה בזמן החודש השלישי להריונה של ביתם טרות' (אמת, כמה אירוני) שנולדה לפני פחות מחודש.


שחקן הכדורסל, שהפך בן רגע לאחד האנשים השנואים בהוליווד בניגוד להגיון של לשמור על רדאר נמוך – שלא נאמר לרדת למחתרת אחרי הפרשייה המביכה הזאת, החליט לרכב על גב התהילה ולצאת עם ליין חדש של הלבשה אתלטית לבנות. אמש התקבלו בחדשות E! מסמכים המעידים על כך שהכדורסלן הגיש בקשה לסימן מסחרי עבור קולקציית בגדים שלמה הכוללת כובעים, מעילים, מכנסיים, נעליים וכו'. הסימן המסחרי המדובר יהיה האות T שמסמלת את טריסטן.


למי שבמקרה שכח, בחודש אפריל האחרון, שלושה ימים לפני לידת ביתו, נתפס תומפסון על חם כשהתמזמז עם נשים אחרות בזמן שבילה במועדון בוושינגטון. תיעוד מאותו הערב דלף לרשת וסרטון בו רואים את תומפסון, כשהוא מוקף שלוש נשים אלמוניות ומתמזמז בלהט עם שתיים מהן, הופץ בכל העולם. קרדשיאן, שטרם סיפקה איזושהי התייחסות לסיפור הבגידה הנוראי, חוותה צירים מוקדמים ולמרות רצונה לחזור הביתה לטובת הלידה נאלצה להישאר בקליבלנד, שם מתגורר טריסטן. אך כמובן שכמצופה מבנות משפחתה, אחיותיה ואמה הגיעו ותמכו בה בלידה. המדור אוהב לפרגן לספורטאים שדואגים לאקסטרה הכנסה מהצד, אבל איך אומרים, שברת שילמת? במקרה של הכדורסלן הבוגדני, הלוואי ולא ימכור אפילו גרב.


 

Happy Valentine day my love ❤️ Btw I love the curly hair look

A post shared by Tristan Thompson (@realtristan13) on



 

We are ready whenever you are little mama

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on




 

Mommy and Daddy @sashasamsonova

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on



 

We just dropped the most perfect and sculpting @goodamerican ribbed bodysuits you will be living in all summer This photo was taken back in September and I can't wait for you all to finally try them!! Available now on http://goodamerican.com #goodsquad #goodbody and just for the ones who say it's photoshopped, I had to add some videos ☺️ BODY, I'm coming for you!!!

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on


 

Mood #GreatTeamWin #OnToTheNextOne #AllForOne

A post shared by Tristan Thompson (@realtristan13) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי