הזוכה בקרב על השער: שיר אלמליח

שיר אלמליח
שיר אלמליח | אינסטגרם

האקסית של אלרואי כהן נבחרה מתוך שורת דוגמניות צמרת להופיע על שער גיליון בגדי הים של מגזין בלייזר לקיץ. עוד יהיו בגיליון: רוסלנה, קסניה טרנטול, ניקול שכטר ועוד

(גודל טקסט)
אחרי כמעט חודשיים של צילומים בישראל ובסיציליה, נבחרה הדוגמנית שמככבת על שער בגדי הים של בלייזר 2018. אם אמרנו איטליה, אז בטח שזה מגיע בעסקת חבילה עם לא אחרת משיר אלמליח! הדוגמנית היפייפיה, גרושתו של אלרואי כהן, עשתה קילומטראז' מרשים במיוחד לארץ המגף בשנה האחרונה שהיא הרי ארץ מולדתו של בן זוגה צלם האופנה ג'וזף קארדו. אלמליח הלוהטת נבחרה להתנוסס על השער כשהייתה חלק מסוללת דוגמניות הורסות לא פחות ממנה, שהצטלמו גם הן לצידה בסיציליה וגם כאן בישראל.


רוסלנה רודינה, קסניה טרנטול, ניקול שכטר, ניקולה ורד, עדן פינס ועוד יפייפיות במיטב בגדי הים הצטלמו גם הן לגיליון ויחלקו עם שיר את התענוג. שמתם לב שלכל אלו יש קשר לספורט? כולל לעדן פינס, שהצטלמה עם מסי לקמפיין בינלאומי לפני כחודש. על השער מסתבר, יש מקום רק לאחת. כזכור, אלמליח זכתה בכבוד השנה אחרי שב-2017 רודינה, האקסית המיתולוגית של אייל גולן, הייתה מרוחה על השער. לשתיים לא מעט במשותף: דוגמניות, אקסיות של גברים מעולם הכדורגל ושתיהן בוגרות תוכניות ריאליטי. רודינה עשתה חיל בהישרדות ואלמליח קמה כל בוקר לצידו של איציק זוהר באח הגדול VIP.


חוץ מהשער הנחשק, הדוגמנית העסוקה מככבת בשלטי חוצות עבור קמפיינים מפוצצים, ואל תחשבו שהיא לא מזיעה ועובדת מאד קשה כדי להיראות ככה. לא הכל זה גנים. מי שמסייעת לאלמליח במשימה הזאת זאת היא טליה עטיה, גורו של קרוספיט. בשעות הבוקר המוקדמות, אלמליח מגיעה אליה חמש פעמים בשבוע לחדר הכושר "זאוס" שם היא שורפת קלוריות בכמויות ומכינה את הגוף לצילומים. שי זהבי הייתה גאה.


 

My new cover for @blazerofficial

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on




 

@kseniatarantul wearing @bikinimiaa for our #blazeryuli2018 . Coming soon.

A post shared by מגזין בלייזר (@blazerofficial) on




 

אחרונה להיום ! גם עדן פינס תככב במגזין בגדי הים שלנו השנה. אוטוטו בדוכנים, תשארו מעודכנים @edenfines X @tamnoonf

A post shared by מגזין בלייזר (@blazerofficial) on




 

Red alert // NICOLA WARD wearing @shaulaframov_swimwear

A post shared by מגזין בלייזר (@blazerofficial) on




 

חוף הים של סיציליה ובגד ים של ‘בלנקיני'. רוסלנה ממשיכה לעבוד קשה היום 🙂 #blazeryuli2018

A post shared by מגזין בלייזר (@blazerofficial) on




 

המפגש השנתי שלנו עם רוסלנה.. התגעגענו. Ruslana for #blazeryuli2018

A post shared by מגזין בלייזר (@blazerofficial) on




 

התחלנו את המסע שלנו בסיציליה עם ניקול שכטר, שזו הפעם הרביעית שלה בגיליון בגדי הים שלנו, ואם תשאלו אותה > הפעם זו הפעם. swimwear by: @my__morena Crew: @goranphoto // @stylistit // @guysamuel // @adammechaly @kishreyteufa @respiro_sicily @blazer_official photo by: @raines_boys

A post shared by מגזין בלייזר (@blazerofficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי