פנויה? הכירו את בן הזוג המסתורי של מריה דומרק

מריה דומרק
מריה דומרק | Instagram

הדיירת החדשה בבית האח הגדול לספורט1: "הוא לא מקנא". אז מי את מריה דומרק והאם תצליחי לשמור על הזוגיות של בסיטואציה המורכבת הזו? הציטוטים, הסיפור המטלטל של הדוגמנית הלוהטת והפרסום הראשון - הכל כאן

(גודל טקסט)
כפי שפורסם בספורט 1 לפני כחודש, מריה דומרק, הדוגמנית ואושיית הרשת בת ה-22, נכנסה לבית המפורסם במדינה, בית האח הגדול בעונה החדשה של הריאליטי שעלתה אמש (שבת) ב"רשת" 13. אנחנו אגב עדיין מתרפקים על הימים שערן זהבי היה מקבל ממנה את פרס השחקן המצטיין של המנהלת כשהוא עוד לבש את המדים של מכבי תל אביב, והיא כיכבה באצטדיונים וסובבה ראשים.


 

Swimwear by @_domark_

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on



דומרק נפרדה לשלום מהסמארטפון, מהקמפיינים והמצלמות, וכמובן מבן הזוג שלה בשש שנים האחרונות בועז יוסף, ונכנסה לבית האח המחודש כשהיא לבושה בשמלה ירוקה ובלונד נועז. כשירדה במדרגות הבית, הדיירים שכבר חיכו בפנים היו המומים למראה הפצצה מברית המועצות. חכו עד שיראו אותה בבגד ים. הפצצה שנולדה במגרשי הכדורגל שלנו סיפרה בתעודת הזהות שלה שהיא במקום הרביעי אחרי גל גדות, בר רפאלי ונטע אלחמיסטר ברשימת הישראליות עם הכי הרבה עוקבים ברשת.


אם חשבתם לרגע שחשבון האינסטגרם שלה (1.1 מיליון עוקבים) יישאר יתום במשך שלושה חודשים שדומרק סגורה בין ארבע קירות, תחשבו שוב. כמובן שיש מי שדואג לתפעל לה את החשבון המשומן וכבר אתמול, רגע אחרי שנכנסה, פורסם פוסט שהדוגמנית כתבה מספר שעות קודם לכן. "היום אני יוצאת לחוויה עוצמתית ומיוחדת. המחשבות לא מפסיקות לרוץ ובקושי מצליחה לעצום עיניים מהתרגשות. החלטתי לחשוף את עצמי ולהיות שקופה מולכם ומול עצמי, וזו הייתה החלטה לא פשוטה בכלל, אבל אני עושה את זה בגדול ביחד איתכם. תחזיקו לי אצבעות בחוויה הזאת כי אני באה אליכם. נשיקות, מריה".


את המילים האלו כתבה דומרק בשעה 04:23 לפנות בוקר, יומיים קודם לכן כאשר שהתה בבידוד במלון של נווה אילן, היכן שנמצאים כל מתמודדי האח. אז הנה הזדמנות להכיר לעומק את מי שמסתתרת מאחורי תמונות הבובה המושלמת שאנחנו רואים בשנתיים האחרונות.


לכל הדיירים שקיוו למצוא אהבה בבית המתועד והעלו את דומרק כאופציה כשירדה במדרגות הבית, צר לנו לבאס אבל בשש השנים האחרונות היא במערכת יחסים צמודה מאוד עם בועז יוסף, אותו הכירה דרך חברים משותפים כשהייתה בת 16, רגע לפני התיכון. בראיון מיוחד שהעניקה כאן באתר סיפרה כי הם הרבה זמן ביחד כי הם חברים טובים מעבר לבני זוג. למרות שכמעט לא תמצאו תמונות שלו בפרופיל שלה, אצל יוסף תוכלו לראות תיעוד של השניים יחד.


 

February heat waves

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on



אז האם הוא מפרגן לכל התמונות בבגד ים המתנוססות לה באינסטגרם

"הוא מאד תומך בי. כל התגובות שהוא מקבל מצחיקות אותו והוא לא מתייחס לתגובות כמו "איך חברה שלך מצטלמת", "איך אתה מרשה לה", וכדומה. הוא לא מקנא כי הוא יודע שאין לו במה אנחנו הכי פתוחים אחד עם השני".




תפוסה חזק. דומרק ובן הזוג (אינסטגרם)


תעודת זהות:

מקום רביעי בדירוג האינסטגרם, אחרי גל גדות, בר רפאלי ונטע אלחמיסטר. יש לה למעלה ממיליון עוקבים. לא לוקחת כל הצעת עבודה שהיא מקבלת, מנסה תמיד להיראות טבעית. נולדה בסנט פטסבורג, שני ההורים שלה היו רקדנים והתגרשו קצת אחרי שהיא נולדה. כשהייתה בת 4 הייתה נשארת הרבה לבד בבית כשאמא שלה הייתה צריכה ללכת לעבוד ולפתח את הקריירה שלה. הגיעה לארץ בגיל 6 וסבלה מהצקות וקללות, החליטה שהיא לא רוצה שידעו שהיא רוסיה ושינתה את השם למירי, רצתה מאוד להפוך להיות חלק מישראל.  "בטוחה שהרבה אנשים לא יאהבו אותי".








 

היום אני יוצאת לחוויה עוצמתית ומיוחדת. המחשבות לא מפסיקות לרוץ ובקושי מצליחה לעצום עיניים מהתרגשות. החלטתי לחשוף את עצמי ולהיות שקופה מולכם ומול עצמי וזו הייתה החלטה לא פשוטה בכלל.. אבל אני עושה את זה בגדול – ביחד איתכם. אז תחזיקו לי אצבעות בחוייה הזו כי אני באה אליכם. מליון נשיקות מריה ❤ 3.5 השעה 4:23 לפנות בוקר Today I start one of the most exciting journeys of my life, and so many thoughts are running through me that I can barley sleep. I've decided to shed a layer of myself and expose myself to you, which by the way was not the easiest decision. But I'm doing it, and I'm doing it big, together with you. So cross your fingers for me and wish me the best of luck because I'm on my way to you. Xoxox Maria 3.5 4:23 in the morning @itmodels__ @twentyfourseven_tfs @dana_kfir @almog_atias @efratcassouto @bigbrotherisrael

A post shared by MARIA DOMARK (@maria_domark) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי