הן כבר בים: נשות הכדורגלנים העלו לכל החוף את הדופק

מדהימה. מירן בוזגלו תופסת צבע
מדהימה. מירן בוזגלו תופסת צבע | צילום: אינסטגרם

מירן בוזגלו ובעלה מאור ניצלו את השבת לזמן איכות בים ובבריכה, נואל ברקוביץ' של דור מיכה כיכבה באדום ואנה קאקיץ' שוב סובבה ראשים בלי הפסקה. עונת הכדורגל עוד לא הסתיימה, אבל הנציגות בים מכובדת!

(גודל טקסט)
עוד רגע כוכבי ליגת העל יוכלו ללכת לים, יש כאלו שכבר עושים את זה באמצע השבוע ויש כאלו שעוד נאבקים על תארים. שבועיים לפני סיום העונה והטמפרטורות עולות ואיתן מגיע גם הביקיני. אז עד ששחקני הכדורגל יוכלו להתפנות לזמן מנוחת הפגרה, בינתיים יש כאלו שעושות את זה בשבילם, הנשים שלהם. אז מי עשתה את זה טוב יותר? נואל או מירן? יובל או אנה? או אולי בכלל ליאת? תחליטו אתם.


מירן בוזגלו: נצפתה אתמול (שבת) בבגד ים אדום לוהט, שמציג גזרה לא הגיונית וקצת מחזיר אותנו לימים האדומים של משפחת בוזגלו בב"ש. מירן ומאור בילו עם הילדים וניצלו את השבת השמשית לזמן כיף של בריכה וים ואנחנו נשארנו עם המזכרת הזאת. כשהיא לא מעלה לנו את הדופק בבגד ים, מירן כובשת את המדינה בשלטי חוצות עם הקמפיין שלה לרשת נעלי "פטיש". גם שם היא נראית מיליון דולר.








 

Love

A post shared by Miran Buzaglo (@miranbuzaglo) on



נואל ברקוביץ': כן כן, היא לובשת אדום למרות שבן הזוג שלה הוא מכביסט מלידה, אבל זה לא מעניין לא אותנו ולא את נואל ברקוביץ', כוכבת הילדים של דור מיכה, שגם היא בחרה כמו מירן בגזרה השלמה והסקסית. לאור העובדה שמיכה משחק עם מכבי שלו מחר מול נתניה, השבת החופשית הייתה הזדמנות מופלאה לקצת שמש וכיף בחוף הגזיבו בהרצליה. כשנואל לא קורעת את מסך הטלוויזיה שלנו, אנחנו מברכים אותה על המראה המושלם שלה לקראת הקיץ ומבקשים (שוב) מדור, לסגור את הבאסטה. תודה.


 

Shabbat✌

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on



אנה קאקיץ':
 עוד נציגה של הצהובים כחולים היא הסרבית המהפנטת של מי שעומד בין הקורות, פרדראג ראיקוביץ'. קאקיץ' נצפתה בחופי תל אביב בביקיני זעיר ונוצץ כשהיא תופסת צבע ונהנית מאחד התחביבים שלה. האהבה שלה לישראל באה לידי ביטוי גם באימוץ אחד המנהגים שאנחנו העתקנו מבני הדודים שלנו, נרגילה. מקווים רק שראיקו לא משונרר איזו שאכטה, כי אי אפשר לעמוד בפיתוי. של בת הזוג, לא של הנרגילה. 





 

Shisha time swimwear @leommi_official

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on



 

Zurka u dvoristu Kupaci mozete poruciti na stranici @leommi_official @leommi_official @leommi_official

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on



ליאת קבלסקי:
בדרך כלל אנחנו רגילים לראות אותה חורשת למבחנים, אבל הסטודנטית של דן איינבינדר מצאה זמן ליהנות משבת של בריכה בשמש החמה. והביקיני השחור? מאסט בארונה של כל אישה. כנראה שליאת מכינה את השיזוף לקראת חגיגות האליפות של בן הזוג, שהוכיח אמש יכולת טובה בטדי כשקבוצתו בדרך לתואר נוסף. ואם דיברנו קודם על דור ונואל, הנה עוד אחד שצריך להתאמן באיך לכרוע ברך.





יובל אמזלג: אם אמרנו שמש, ים, קיץ, בגד ים, לא ניתן לסגור את סוף השבוע הזה מבלי להציץ ביובל של חגי גולדנברג והלוק שלה לקיץ. אמזלג בת ה-24 היא הבעלים של מותג בגדי הים DEDE ויחד עם הטייטל היא גם הדוגמנית המושלמת לשלל הדגמים של המותג. אז קדימה, צאו לים!


 

My swimwear @dede_swimwear

A post shared by DEDE' Swimwear (@yuvalamzaleg) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי