אשתו של אלברו מוראטה נותנת בראש

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | AFP

הספרדי של צ'לסי חושש שיאבד את מקומו בסגל למונדיאל אחרי פציעה טורדנית ועונת בכורה קשה בפרמיירליג, בראיון חשף שדווקא אליס קמפלו, רעייתו ההריונית, היא שהעירה אותו לפני שיהיה מאוחר מדי

(גודל טקסט)
חלוצה של צ'לסי, אלברו מוראטה, חושף כי אשתו, הדוגמנית האיטלקייה אליס קמפלו, הפצירה בו לתקן את הגישה שלו על המגרש. הכוכב הספרדי נאבק בעונתו הראשונה בפרמיירליג, כבש עד כה בסך הכל 11 גולים אחרי מעבר בשווי 65 מיליון יורו מריאל מדריד לבלוז.


מוראטה בן ה-25 לא פתח בהרכב שניצח בחצי גמר הגביע האנגלי את סאות'המפטון וגם אתמול מול ליברפול ב-0:1 הקריטי לא שותף בגלל הפציעה, אבל המנג'ר אנטוניו קונטה אישר שהוא יהיה כשיר למשחק הקרוב מול האדרספילד ברביעי, אבל נראה כי ימשיך לשמש כחלוץ שני לאוליבייה ז'ירו שהכריע את ההתמודדות אתמול.


התסכול של מוראטה העונה בפרמיירליג בא לידי ביטוי בוויכוחים מיותרים עם שופטים כאשר כבר יש לו 10 כרטיסים צהובים וגם כרטיס אדום אחד – מספר כרטיסים זהה למספר השערים שכבש העונה בצ'לסי. האיטלקייה שלו, שנמצאת בסוף החודש התשיעי להריונם הראשון כאשר הזוג מצפה לתאומים, בן ובת, אמרה לו לבדוק את עצמו על המגרש. מוראטה אמר לעיתון הספרדי "מארקה": "הייתי מגיע הביתה אחרי משחק ואליס הייתה אומרת לי: 'ראית איך אתה מתנהג, ואיזו גישה יש לך כשאתה נמצא על כר הדשא?'. לא הבנתי ולא שמתי לב להתנהגות שלי".



"לא הבנתי ולא שמתי לב להתנהגות שלי" (Gettyimages)


עוד סיפר החלוץ באותו ראיון כי הוא עלול להפסיד את מקומו בסגל נבחרת ספרד בגלל שלקח משככי כאבים: "יש לי פציעה בגב שאני לא מצליח להיפטר ממנה". מוראטה עשה מספר נסיעות ממוקדות לגרמניה על מנת לנסות ולטפל בבעיה, כאשר נעזר בזריקות משככות כאבים על מנת להקל את הכאבים שחש. הוא הודה שבזמן שהוא נאבק בכאבים, חוץ מלנוח כדי שהפציעה תחלים, זה בוודאי עלה לו במקום בסגל לגביע העולם.


Anche a te auguri amore perché fra poco diventerai Mamma e sono sicuro che sarai la migliore Mamma al mondo. Vi amo con tutto il cuore❤️

A post shared by Álvaro Morata (@alvaromorata) on



Che bella panciona! Ti amo da morire! Non vedo l'ora di fare più grande la famiglia ❤

A post shared by Álvaro Morata (@alvaromorata) on



A post shared by ALICE (@alicecampello) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי