גם צלחת וגם טבעת: דן איינבינדר מאורס!

דן איינבינדר וארוסתו ליאת
דן איינבינדר וארוסתו ליאת | מאיר אבן חיים

דקות לאחר הנפת תואר האליפות, קשר הפועל באר שבע ניצל את הרגע המשמח לרגע משמח משלו: הצעת נישואין לחברתו ליאת קבלסקי, שאמרה כן לעיני החברים, המשפחות ואלפי האוהדים. עין לא נותרה יבשה

(גודל טקסט)

איזה ערב בלתי נשכח היה לנו אתמול. הפועל באר שבע חגגה אליפות והנגב כולו צבוע אדום זו שנה שלישית ברציפות, נטע ברזילי זכתה במקום הראשון באירוויזיון אחרי 20 שנה, כאשר אחד הרגעים הכי מרגשים שהיו בכדורגל שלנו קרה עוד על כר הדשא בטרנר. אחרי ארבע וחצי שנות זוגיות, סוף סוף הגיע הרגע שחיכינו לו בשקיקה. דן איינבינדר כרע ברך אל מול קהל אוהדים שלם וביקש את ידה של בת זוגו, ליאת קבלסקי.

אף עין לא נשארה יבשה למראה הקשר בן ה-29 שתיכנן את ההצעה בקפידה כאשר לאחר ההנפה, כרוז הקבוצה קרא לו לעמוד במרכז ההתרחשות, בין עשרות אלפי האוהדים לבין השחקנים והמשפחות הנרגשות. איינבינדר כרע ברך כשברקע שאגות עידוד, כפיים, שריקות ושלל מכשירים ניידים, וביקש מחברתו שתהיה שלו לנצח ברגע בלתי נשכח שלפי כאלו שצפו מקרוב, ייזכר לתמיד כאחד הרגעים היפים בכדורגל הישראלי. קבלסקי הייתה כל כך מופתעת, אבל מיד ענתה בחיוב לבקשת בן הזוג שלה. ומה שהלך שם מסביבם, טירוף אחד גדול.

רגע לפני שזה קרה, הסטודנטית בת ה-24 צפתה במשחק מיציע הכבוד לצידה של בר ממן, אשתו של שחקן העונה חנן ממן והתרגשה מהאליפות האדומה כשאין לה מושג מה תיכנן לה החבר שלה. את כל האושר והשמחה חגג הזוג המאושר שללא ספק גנב את ההצגה, ביחד עם הקבוצה כולה במועדון הפקטור- קיץ בבאר שבע, כשהמאורס הטרי החליף לטי שירט עם כיתוב שמסכם את הפיצוץ שהתרחש אצלו בלב: "זה לא לגיל שלי כל השמחה הזו". מה נגיד לך דן, שיחקת אותה. מזל טוב לזוג המאושר!

דן איינבינדר מציע נישואין (אינסטגרם)
ליאת קבלסקי (אינסטגרם)
ליאת קבלסקי ובר ממן (אינסטגרם)
דן אייבינדר בחולצה חגיגית (אינסטגרם)
חגיגות השמחה בבאר שבע (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי