חם לנו כאן – מי עשתה את זה טוב יותר?

שיר אלמליח
שיר אלמליח | אינסטגרם

הקיץ חזר לסוף השבוע, וכל נשות הארץ יצאו להשתזף בבגדי הים הלוהטים שלהן. כמה מהן, מסתבר, עשו את זה טוב יותר מכולן. שני כספי חזרה לארץ למסיבת הרווקות של אחותה, קורל סימנוביץ' חגגה מסיבה משלה

(גודל טקסט)
סוף השבוע האחרון היה עמוס באירועים: הפועל באר שבע חגגה אליפות, דן איינבינדר הציע נישואים, קורל סימנוביץ' חגגה שלושה ימים של רווקות ונטע ברזילי שמה אותנו חזק על המפה והרימה את אירופה על הרגליים עם הזכייה שלה באירוויזיון 2018. בין כל הטירוף הזה, שלא תחשבו שלא שמנו לב שמזג האוויר החמים שלח את מיטב הנשים היפות שמככבות אצלנו במדור לתפוס קצת שמש בביקיני. אז מי עשתה את זה הכי טוב?


קורל סימנוביץ': חייבים להתחיל עם הכלה העתידית, מיסס רוברטו טו בי שסיפקה לכולנו סטורי'ז מהחלל עם מסיבת רווקות מעוררת קנאה. ואם נשים לרגע את כל הפינוקים והחגיגות בצד, שימו לב לגזרה החטובה והשזופה של הדוגמנית הישראלית. כבר מדמיינים אותה בשמלת כלה?


 

Today was a perfect day @nike

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



נטע אלחימיסטר: אחת מהחברות הקרובות של קורלי היא נטע' שעזבה את רמי גרשון שלה לסוף שבוע שלם והצליחה לבלוט בין 17 נשים יפהפיות. כי ככה זה כשאת אימפריה של בגדי ים. אלחימיסטר מושלמת בכל דגם שתבחר ללבוש, וכמובן שהיא מפרגנת לחברה הטובה באיזה דגם או שניים.


 

My bestie is getting married

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



שיר אלמליח: השגרירה שלנו באיטליה החליטה להעלות את הטמפרטורות חזק ושיתפה תמונות חדשות מקמפיין שלה להלבשה תחתונה פלוס משתזפת לה בבריכה פרטית. ואנחנו שואלים, איפה ג'וזף? לא ראינו אותו יותר מידיי זמן וזה לא בסדר להשאיר את הדוגמנית המהפנטת להשתזף סוליקו בגזרה כזאת.


 

A post shared by Shir Elmaliach (@shirelmaliach) on



שיר אלמליח (אינסטגרם)


אירינה שייק: בשבוע האחרון ראינו שוב ושוב את התמונות של האקסית המיתולוגית של רונאלדו, אירינה שייק, מאחד הטקסים הנוצצים שהתקיימו בניו יורק כשהיא לבושה שמלת ערב מפוארת. אבל אתמול, כמו כולם, גם הפצצה הרוסייה רצתה להשתכשך קצת במים. מה עשתה? עלתה על ביקיני צהוב, הוציאה לנו את העיניים וקפצה ראש.


 

A post shared by irinashayk (@irinashayk) on



ספיר יודשקין יצחקי: בזמן שקורל ונטע חגגו באילת, אשתו של ברק יצחקי בילתה עם החצי השני של אלחמיסטר, נועה בני, במסיבת יום ההולדת של חברתן יאנה לוי שהתקיימה במסיבת יאכטה נשית. ומה בתפריט? ביקיני, שמש, והרבה אלכוהול ופינוקים. שימו לב לפצצה שנזכיר שהיא אמא לסול המתוקה בת השנה.


ספיר יצחקי (אינסטגרם)


שני כספי: וואלקאם טו יזראל! עומרי כספי ואשתו שני הגיעו לביקור מולדת עם ביתם שריי, כשעל הפרק חתונתה של אחותה של כספי, לשעבר רודרמן, דפי רודרמן. במסיבת הרווקות של דפי שהתקיימה בוילה מושקעת בקונספט של אלאדין, כספי הייתה נראית מיליון דולר ואף יותר חטובה ורזה ממה שהייתה לפני הלידה. כחלק מהתוכנית האומנותית, שני הראתה לנו שלא שכחה שם בארה"ב איך לנענע לצד רקדנית בטן שהגיעה להרקיד את כלת השמחה.


שני כספי עם אחותה במסיבת הרווקות (אינסטגרם)
שני כספי (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי