בשעה טובה: בן בכור נולד לעומר אצילי ואור בן דוד

עומר אצילי
עומר אצילי | אריאל שלום

כוכב מכבי תל אביב בישר הלילה על הולדת בנו הבכור וכתב לאשתו מחדר הלידה בתל השומר: "אלופה שלי, מעריץ מספר אחד שלך". לחשיפת שמו של היורש תיאלצו להמתין בסבלנות

(גודל טקסט)
כשכולם מתעסקים בפרישתו של ברק יצחקי מכדורגל אחרי הודעתו המפתיעה, כוכב אחר של מכבי תל אביב מקבל כעת את אור הזרקורים בזכות השמחה הכי גדולה שיש בחיים. תגידו הרבה מזל טוב לעומר אצילי ואור בן דוד שלו, שילדו אמש (שני) את בנם הבכור בשעה טובה!!! הזוג מצטרף לחברים הטובים בר וחנן ממן שילדו את ביתם הבכורה גל רק לפני שבועיים.


הערב מכבי תפגוש את בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-35 של ליגת העל (21:00 בנתניה) וגם הקשר אמור לשחק, על אף שהחמיץ את האימון המסכם מכיוון ששהה לצד אשתו בחדר הלידה. אצילי הנרגש שיתף אתמול בלילה בחשבון האינסטגרם תמונה של אור אשתו מחדר הלידה בתל השומר כשהיא אוחזת בעולל המתוק ובהתרגשות שיא כתב לה: "אלופה שלי, מעריץ מספר אחד שלך". נזכיר שהקשר ההתקפי עוד לא בן 25 וכבר הפך להורה ביחד עם אהובתו משכבר הימים – איזה אושר!


כזכור, הזוג הפוטוגני התחתן באולמי "הלגו" רק בחודש ינואר האחרון כשמיס בן דוד-אצילי הייתה בחודש הרביעי להריונה. ואם ציפיתם לשמו של היורש, תאלצו להמתין בסבלנות עד לברית שתערך בעוד שבוע ימים. מזל טוב למשפחה החדשה!





 

waiting for you Photo by @yuvalatzili

A post shared by Or Ben David Atzili (@orben_david) on



 

A post shared by Or Ben David Atzili (@orben_david) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי