כשראיקו פגש את אנה: הגיע לקנות כלב, הרוויח זוגיות

פרדראג ראיקוביץ' עם אנה קאקיץ'
פרדראג ראיקוביץ' עם אנה קאקיץ' | דני מרון

אנחנו כל כך אוהבים את אנה קאקיץ', בת הזוג של ראיקוביץ' ששוברת את הרשת עם תמונות אדירות מישראל, אז לקחנו אותה לראיון היכרות. בונוס: גם השוער הגיע להרים

(גודל טקסט)
היא למדה קראטה במשך עשור, הוא דיגמן בתור ילד, היא הכי אוהבת שהוא מצחיק אותה, והוא עשה חתיכת מניפולציה כדי לזכות בליבה. לשוערה של מכבי תל אביב, פדרארג ראיקוביץ', יש בת זוג מהפנטת מבפנים עוד יותר ממה שאתם רואים מבחוץ, אם זה בכלל אפשרי. הגיע הזמן שתכירו מקרוב מי הסרבית שמשגעת אותו ואת הרשת עם התמונות השוות שלה. אנה קאקיץ', נעים להכיר. גם ראיקו בא להגיד שלום.


אנה, ספרי לי על עצמך ומה את עושה בחיים
"אני בת 22, דוגמנית סרבית והכי חשוב, אני חברה של ראיקו. אני מדגמנת כבר שבע שנים בעיקר בסרביה, ובמדינות אחרות באירופה. כאן פניתי לאחת הסוכנויות הגדולות, וביקשו ממני לעבור לגור בדירה של דוגמניות וזה לא התאים לי. אני לא גרה בישראל אלא מבקרת כאן כל חודש ובעיקר נהנית ונרגעת וגם מבשלת מדי פעם".


מה שאומר שאת נמצאת חזק על קו ישראל- סרביה
"אני כאן כבר חודש רצוף, עובדת על בלוג האופנה שלי חזק וראיקו הוא האסיסטנט שלי בפרויקט הזה כי הוא מצלם אותי בנופים היפים של ישראל. יש לי עכשיו הרבה עוקבים ישראלים והתגובות ממש חיוביות. אני לפעמים אפילו מעתיקה את התגובות לתרגום".



ראיקוביץ' וקאקיץ'. התאהבה בשוער בזכות ישראל (דני מרון)


ראיקו, אתה עושה יופי של עבודה בתור צלם
"כן אני צלם מקצוען, העוקבים שלה באינסטגרם עלו בזכות התמונות שלי", אומר בחיוך.


"בסרביה אני לא יכולה לצלם תמונות כאלו, כי אין לנו מזג אוויר כמו בישראל", מספרת קאקיץ', "אפשר להגיד שמזג האוויר כאן גרם לי להתאהב בישראל יחד עם הים וכמובן האנשים. כולם מאד נחמדים, יוצא לי אפילו להכיר אנשים אם אני הולכת לים להשתזף ואנחנו מתחילים לדבר. אני מרגישה שיש אנרגיה דומה בין ישראלים לבין סרבים, וקל לי להרגיש כאן בבית. יש לכם כאן אוכל נהדר, אבל הדבר שאני הכי מתגעגעת אליו זה האוכל הסרבי. חסר לי הבשר המסורתי שלנו".


גם ראיקו מבשל לך או רק את השפית בבית?
"האמת שאתמול בערב הוא הכין פיצה, והוא הוא מכין גם סנדוויצ'ים ממש טעימים. אבל הדבר שהכי טעים לי בישראל זה שווארמה. בכל הזדמנות אני אוכלת שווארמה. גם חומוס וטחינה אני אוהבת, לא הכרתי את זה לפני שהגעתי לישראל".



מדגמת שבע שנים, וזה ממש לא מפריע לה ליהנות מהשווארמה הישראלית (דני מרון)


איך זה להיות בת זוג של שחקן כדורגל מקצועי?
"האמת שזה קשה. כשאני צופה במשחק אני בסטרס מטורף ומן הסתם עכשיו אני האוהדת הכי גדולה של מכבי, ושל חבר שלי וזה קשה לי ומלחיץ. העובדה שאני הרי לא גרה כאן, ואנחנו לא תמיד ביחד, הכי קשה לי. כשאני בארץ אני מגיעה לכל משחק ואני מאד אוהבת את זה למרות שזה מלחיץ. ראיקו בן אדם רגוע, אני הלחוצה מבין שנינו וכשהוא מפסיד, אני יותר כועסת ממנו. אני לא תומכת בצורה טובה כשמפסידים, אבל כשמנצחים אני הכי טובה. כשהוא בוכה אני בוכה וצורחת, אבל תמיד בשבילי הוא הכי טוב, לא משנה מה התוצאה".


השוער הטוב בעולם לגילו מבוגר מאנה שלו בחמישה חודשים בלבד והשניים יוצאים בסך הכל שבעה חודשים, מה שלא מפריע למערכת היחסים הזאת להיראות כאילו הם ביחד כבר שנים. הבסיס של הזוגיות שלהם מושתת על עיקרון אחד חשוב מאד, חוש הומור. הוא צוחק והיא מתבדחת ונראה כאילו הם עלו על איזושהי נוסחא שהרבה זוגות יכולים ללמוד ממנה. הרבה עקיצות ובדיחות וכמובן גם בייבי קטן. לא לדאוג, עוד לא מדובר בילד אלא תינוק מסוג אחר, פאבלו הפומרניאן שהגיע גם הוא מסרביה.


ספרי לי על סיפור ההיכרות שלכם
"הפעם הראשונה שהכרנו הייתה שראיקו הגיע לקנות כלב מאמא שלי. לאמא שלי יש עסק של כלבי פומריניאן. יש לה 52 כלבים(!)".



קאקיץ' והפומרניאן. הדרך לזוגיות דביקה (דני מרון)


"קניתי את הכלב לדודה", זרק השוער לאוויר בעברית מרשימה. "בחזרה לסיפור", ממשיכה אנה, "לפי דעתי מדובר בטקטיקה שלו כדי לפגוש אותי. בפעם הראשונה, לפני שנה בערך, הוא שלח לי הודעה לבוא לישראל, כשלא רציתי, הוא הגיע לקנות כלב. ראיתי אותו, אמרתי 'לא רע', אבל לא היה כלום. אחר כך נפגשנו באיזו מסיבה ומשם, בלאגן", שניהם צוחקים. "הוא הגיע לסרביה לנבחרת והתחלנו לצאת ואחרי שבוע שהיינו ביחד, כבר נסעתי איתו לישראל ובגלל המזג אוויר הזה שיש כאן, התאהבתי בראיקו", משחררת קריצה.


אילו תגובות את מקבלת מאוהדים ביציע של מכבי?
"מאד נחמדים. אני לא יודעת איך, אבל כולם כאילו מכירים אותי, אומרים לי : 'יה! את חברה של ראיקו! אפשר להצטלם איתך?', אנשים מזהים מהאינסטגרם פשוט. כל פעם שאני מעלה משהו ישר האוהדים כותבים לי: 'יאללה מכבי!' אני כל כך אוהבת את מזג האוויר שיש כאן שממש לא בא לי שיילך לקבוצה אחרת".


מה התכניות שלכם עכשיו בסיום העונה?
"בשלישי הבא אנחנו טסים חזרה לסרביה. יש לנו משהו כמו שבעה ימים חופש וננצל אותם לפגוש את המשפחות והחברים. אחר כך ראיקו הולך לנבחרת לכל החודש של המונדיאל ואני אשאר בסרביה לעבוד. בהמשך אגיע לרוסיה להיות לצדו כמה שאוכל. למשחק הראשון בוודאות".



קאקיץ' חושפת שתגיע לרוסיה לתמןך בבן זוגה, טרם פרסום סגל סרביה למונדיאל (דני מרון)


מה השאיפה הכי גדולה שלך בחיים?
"אני חולמת להקים מותג משלי בסרביה. מותג הלבשה ענק ומפורסם לנשים ואחר כך גם לגברים. למדתי כלכלה וכשסיימתי לא ממש התחברתי לעבוד בתחום. כנראה בגלל שאני מדגמנת, עולם האופנה מושך אותי. זה אצלי בדם ובגלל זה יש לי גם את בלוג האופנה שלי שאליו אני מעלה את התמונות".


חולמת גם על משפחה וילדים?
"כן בטח יום אחד. מדברים על זה, אבל עוד לא. בינתיים יש לנו את פאבלו, הוא הבן הראשון שלנו. המשפחות שלנו מאד קרובות אלינו, דודה של ראיקו ביקרה פה והמשפחה שלו מגיעה לבקר, ההורים ואחותו הצעירה שהיא שחקנית כדוריד. אני בת יחידה ויש לי את הכלבים שלי. שלושה כלבים יש לי בדירה שלי בסרביה. אני מאד קרובה לאמא שלי שאגב מאד אוהבת את ראיקו. בפעם הראשונה שראתה אותו כשהגיע לקנות ממנה כלב, היא אמרה לי 'איזה בחור חתיך'".



חולמת על מותג בסרביה. נשמח שיגיע גם לישראל! (דני מרון)


איך את שומרת על הגזרה שלך תגידי?
"האמת שאני אוכלת מה שאני רוצה, שותה גם קולה ולא מסתכלת על קלוריות. מתאמנת פה ושם, אבל בעיקר התאמנתי בקראטה במשך עשור". ראיקו מתערב: "אני לא עושה בעיות, היא תמיד צודקת".


אנה מגלה סוד: "ראיקו לא אוהב לפרסם תמונות כמוני באינסטגרם. הוא כזה חתיך ואני לא מבינה למה. הוא יכול להיות אם הוא רוצה. יש לי תמונה שלו מגיל חמש-שש-שבע והוא היה דוגמן מקצועי כשהוא היה ילד! אולי יום אחד נעשה משהו ביחד".


שמות חיבה יש לכם?
אני קורא לה דבלה, שזה שמנה בסרבית והיא קוראת לי דבלי, שמן", מצחיקים כבר אמרנו?


 

GIVEAWAY drage moje s obzirom da mi je stotine vas poslalo poruku u vezi bas ovog kupaceg kostima odlucila sam da u saradnji sa @leommi_official poklonimo jednoj od vas kupaci kostim , naravno bice napravljen po meri dobitnice! Ono sto treba da uradite je da 1. Lajkujete ovu fotografiju 2. Zapratite @leommi_official i @cakic__ana i 3. tagujete drugaricu u komentaru . Nagradna igra traje samo 24 h !!!!! SREĆNO ✨

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on



 

If I did anything right in my life it was when I gave my heart to you. ♥️ t-shirts @why_not_collection @why_not_collection

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on



 

Black is always good idea #selfietime

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on



 

Najboljim golmanom su te odavno proglasili , ali momkom nisu…. Evo ja cu !!!! ♥️⭐️

A post shared by ANA CAKIĆ (@cakic__ana) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי