איפה רקדו רמי גרשון, נטע אלחמיסטר וקורל סימנוביץ'?

קורל סימנוביץ' עם נטע אלחמיסטר
קורל סימנוביץ' עם נטע אלחמיסטר | אלירן אביטל

חברת "אל על" חגגה 70 שנות פעילות ב"לייב פארק" בראשון לציון ובין שלל האורחים המכובדים הצלחנו לאתר גם דמויות מאוד אהובות מעולם הכדורגל. מי אם לא עומר אדם הצליח להרים את כולם על הרגליים

(גודל טקסט)

חברת אל על חגגה אמש (שלישי) 70 שנות פעילות באירוע ענק בהשתתפות אלפי לקוחות חברי מועדון הנוסע המתמיד אשר נהנו מהופעה של הזמר עומר אדם בלייב פארק ראשון לציון. באירוע השתתפו בין היתר מנכ"ל אל על גונן אוסישקין ומכובדים רבים בחברה ומחוצה לה, כשבין השאר איתרנו מספר דמויות חזקות מעולם הכדורגל שרקדו ושמחו עם הזמר המצליח ביותר בישראל.

עופר עיני יו"ר התאחדות לכדורגל הגיע מלווה עם אשתו רוית דום, שלא הפסיקה לרקוד ולשיר את השירים של עומר אדם כמו המעריצה הכי גדולה שלו, אייל ברקוביץ' והחברה שרון שנשארו עד השיר האחרון ולא הפסיקו לרקוד, רמי גרשון שחקן מכבי חיפה עם החברה הלוהטת נטע אלחמיסטר שהגיעה יחד עם אחותה ספיר.

מי שהייתה צמודה לדוגמנית היא החברה הטובה קורל סימנוביץ' שחגגה בסוף השבוע האחרון יחד עם אלחמיסטר את מסיבת הרווקות שלה באילת ובימים אלו מתכננת את החתונה הגדולה של עם שחקן ברצלונה סרג'י רוברטו. אמש, היא גם העלתה פוסט מסקרן במיוחד לגבי שמלת הכלה שלה. אמנם לא קיבלנו הצצה, אך סימנוביץ' חשפה כי חברת "פרונוביאס" הספרדית עבורה דגמנה מספר פעמים, תהיה אחראית על השמלה המדוברת. עד אז, היא תרגלה קצת צעדי ריקוד לקראת האירוע לצלילי השירים של עומר אדם.


רמי גרשון ונטעי אלחמיסטר מגיעים לשמוע את עומר אדם (אלירן אביטל)


ספיר ונטע אלחמיסטר. קשה שלא לראות את הדמיון (אלירן אביטל)


גם הכלבה לעתיד קורל סימנוביץ' התייצבה (אלירן אביטל)


ברקוביץ' והחברה החדשה (אלירן אביטל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי