בוזגלו, איינבינדר, שכטר וקליימן משתפים פעולה

דן איינבינדר מפרסם
דן איינבינדר מפרסם | אינסטגרם

כחודש לפני שהמונדיאל יוצא לדרך, חברות הפרסום כבר הבינו שהכדורגלנים הם הפרזנטורים הכי טובים שיש וכוכבי ליגת העל גויסו למהלך שיווקי דיגיטלי. ליאו מסי, הגיבורים המקומיים מאחורייך

(גודל טקסט)
הפגרה בפתח ואיתה המונדיאל הגדול מתקרב אלינו בצעדי ענק. לרגל המאורע החגיגי, חברת "פפסיקו" העולמית השיקה במדינות רבות מהלכים שיווקיים  בכיכובו של ליאו מסי שמשמש כפרזנטור של החברה שנים רבות. גם תפוצ'יפס הצטרפה לחגיגת הספורט וגייסה שחקנים למהלך שיווקי דיגיטלי שמתבסס על אריזות ייעודיות של תפוצ'יפס 200 גרם, אשר יצאו לשוק כבר מחודש הבא ועד סוף חודש יוני.


האריזות הן אינטראקטיביות כשעליהן מופיעים חצאי פרצופים, כולם של אוהדי כדורגל שונים, כולל מסי עצמו. המטרה היא שהצרכנים יצטלמו עם השקית שעליה יש הנעה לפעולה וישתתפו בפעילות השיווקית. לטובת המהלך גוייסו מיטב כדורגלני ישראל, ביניהם: מאור בוזגלו, דן איינבינדר, חגי גולדנברג, בוריס קליימן, איתי שכטר ועומרי בן הרוש שהצטלמו כל אחד בדרכו המקורית עם שקיות התפוצ'יפס.


המונדיאל זו הזדמנות מצויינת להזכיר למפרסמים שכוכבי הכדורגל הם צינור נפלא להגיע לקהלי היעד שלהם, בעיקר כשיש להם חשבונות אינסטגרם שמנמנים. נדב לוי הוא מייסד סוכנות הייצוג לידרס אשר הקימה בשנה האחרונה את מחלקת הספורטאים שלה, בה נכללים בין היתר תומר חמד, דור מיכה, דן איינבינדר וכדורגלנים נוספים. בעולם כבר הבינו שהפרזנטורים הכי יעילים הם כדורגלנים על פני דוגמנים מובילים. מלבד לנתונים החיצוניים, הם מביאים איתם ערכים של מצוינות, התמדה וספורטיביות ובכך משליחים ערכים אלו על המותג.


 

אריאן חולה על כדורגל ועל תפוצ'יפס ‍♂️. #נבחרתהאוהדיםשלתפוציפס @lian_kleyman

A post shared by Boris Kleyman (@boris_kl) on



 

#נבחרתהאוהדיםשלתפוציפס #sponsored

A post shared by Dan Einbinder (@daneinbinder) on



 

#נבחרתהאוהדיםשלתפוציפס, #sponsored.

A post shared by Itay Shechter (@itayshechter) on



 

אז זהו, העונה הסתיימה ומתחילים להתאמן עם הילדים באכילה לקראת המונדיאל #נבחרתהאוהדיםשלתפוציפס #sponsored #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on



 

#נבחרתהאוהדיםשלתפוציפס #sponsored

A post shared by Hagay Goldenberg (@hagaygoldenberg) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי