צפו: הכפילה של ספיר יולי

ספיר יולי, שיר מורנו
ספיר יולי, שיר מורנו | מסך

בת זוגו המהממת של אריק ינקו ושיר מורנו מציגות דמיון מטורף. מה חשבו העוקבים באינסטגרם, הקשר לעדי הימלבלוי והגנים המשובחים - הכל כאן

(גודל טקסט)
המשחק האחרון של הפועל תל אביב בליגה הלאומית יתקיים בשני הבא מול בית"ר תלא אביב/רמלה וגם אז כמו בחודש האחרון, האדומים יסתדרו ללא אריק ינקו שייעדר בשל פציעה בבוהן. בינתיים, בעוד הוא ממתין לחופשת הפגרה שלו לצידה של בת זוגתו ספיר יולי, אנחנו שמנו לב שהמהממת שחוגגת בעוד שבועיים יום הולדת 24, דומה מאוד למישהי אחרת שכולנו מכירים.


שימו לב לדמיון המטורף של יולי לכוכבת הילדים שיר מורנו! הסטודנטית הצעירה מקבלת לא מעט תגובות על כך ולכן העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה של מורנו ושאלה את 100 אלף העוקבים שלה האם הן דומות. התגובות לא איחרו להגיע ומסתבר שאחת מאלו שחושבות שהשתיים דומות היא לא אחרת מעדי הימלבלוי, שבעבר פגשה את יולי שלנו במסעדת הגורדוס שלה ושל בעלה ואמרה לה על הדימיון הברור לכוכבת הילדים.


אנחנו מוצאים גם איזשהו קשר להימלבלוי, אבל ללא ספק – ספיר יולי יש רק אחת. בזמן שתחליטו למי היא דומה יותר, למורנו או להימלבלוי, נספר לכם שמי שזוכה באמת לחלוק איתה את אותם תווי הפנים היא אמא שלה! ספיר מספרת שהיא ואמה כפילות, אבל אימוש פחות אוהבת להצטלם ולכן נסתפק בדמיון שלנו בלבד ונאמין שעם כאלו גנים, בוודאי שהמקור צריך להיות משובח כמו דור ההמשך.



דומות?

יולי והימלבלוי. גם ביניהן יש דמיון

 

My Sunday

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on

מזל טוב לגבר של חיי לא ארבה במילים רק אגיד תודה שאתה גורם לי להיות הכי מאושרת בעולם , יש אין ספור קלישאות אבל מי שמכיר אותך יודע שאין שני לך. מאחלת לך בריאות והצלחה בכל מה שרק תרצה , אוהבת אותך❤

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי