מה עושה אלירן עטר בשעות הפנאי?

אלירן עטר, וידאר קיארטנסון
אלירן עטר, וידאר קיארטנסון | אינסטגרם

כוכב מכבי תל אביב מבלה את הקיץ עם הילדים בגן שעשועים, עם החברים ממכבי בבריכה, עם וידאר קיארטנסון במסעדה ועם המקעקע בסטודיו

(גודל טקסט)

ביום שני הקרוב יפגוש אלירן עטר ביחד עם מכבי תל אביב את בני יהודה למשחק במסגרת המחזור האחרון של הליגה לשנת 2017/18 ויקווה לקחת חלק בסגל ואולי אפילו להוסיף כיבוש אחרון לעונה לשבעת השערים עליהם חתום. בינתיים, רגע לפני החופש שקרב ובא, העבירו היום (חמישי) שחקני מכבי את החמסין במסיבת בריכה צהובה-כחולה לכבוד יום ההולדת ה-23 של דור פרץ.

אפשר לומר בפה מלא שהחלוץ שנולד בתל אביב מוצא לא רק הצלחה בפן המקצועי אלא גם האישי. עטר נראה פורח בעיר הולדתו כאשר את זמנו הפנוי ממלאות שלל תוכניות. בראש ובראשונה מבלה עטר עם בני משפחתו בזמן שהוא מחוץ לכר הדשא. אשתו עדי ושני בניו נהוראי ודניאל דוד נהנים לא רק מאב שמבלה איתם בגן השעשועים אלא גם מרשים את כל העוברים ושבים בפעלולי כדור שמן הסתם שמורים לשחקנים מקצוענים כמותו.

חוץ מזה יש לעטר גם זמן לבלות עם החברים מהבית ולא רק איתם, גם עם חלוץ שנמצא קרוב אליו ביום יום – וידאר קיארטנסון שזוכה להרבה אהבה מעטר. אמש הקדיש השחקן זמן איכות לאחד מתחביביו האהובים ביותר, הוספת קעקוע. ולא סתם, הפעם עטר קיבל את המחט מאביהו בן גידה, המקעקע שלו ושל כדורגלנים רבים, והשתעשע כשהמשיך את הקעקוע שעל רגלו. לא מדובר בקריירה חדשה אלא באחת האהבות בחייו של החלוץ שכבר לא סופר את כמות הגעגועים שלגופו.

דור מיכה, דור פרץ ועומר אצילי (אינסטגרם)
עומר אצילי, דור מיכה ואייל גולסה)
טל בן חיים ואלירן עטר (אינסטגרם)
אלירן עטר וטל בן חיים (אינסטגרם)
אלירן עטר עם הילדים (אינסטגרם)
אלירן עטר עם הילדים (אינסטגרם)
אלירן עטר עם אשתו (אינסטגרם)
אלירן עטר ו-וידאר קיארטנסון (אינסטגרם)
אלירן עטר עושה קעקוע חדש (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי