ויקרא שמו בישראל: בן אצילי

אור אצילי
אור אצילי | אינסטגרם

כמעט לפני סיום העונה, ואחרי שחגג עם חבריו בבריכה של אייל גולסה, ערך קשר מכבי תל אביב ברית לבנו הטרי בנוכחות משפחה וחברים ויחד עם האם המתרגשת בחר לו שם

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב קיוותה לחגוג את סיום העונה עם תואר אחד לפחות אך תאלץ לסיים אותה ללא תואר וללא ג'ורדי קרויף, שעוזב לא לפני שינסה לסיים את הקדנציה שלו בכבוד ועם ניצחון שישלח את מכבי הישר אל המקום השני בטבלת ליגת העל. את החגיגות של השחקנים בסוף השבוע האחרון ראינו היטב, כשהשתכשכו להם כולם במסיבת בריכה בביתו של אייל גולסה שפתח את עונת הרחצה עם הרבה אלכוהול ובשר לכבוד סיום העונה ולכבוד יום ההולדת של דור פרץ.


השחקנים הגיעו לחגיגה בחמישי האחרון בהרכב מלא, כולל עומר אצילי שהתחדש בטייטל "אבא" רק לפני שמונה ימים אז נולד בנו הבכור כפי שסיפרנו לכם. הזמן טס והנה הבוקר אור ועומר אצילי קיימו את מצוות הברית לבנם העולל המתוק באירוע קטן ומצומצם בבית הוריו של אצילי שבחולון. הלב של אמא אור התפוצץ מרוב אהבה ואנחנו זכינו לתמונה ראשונה של האב הצעיר עם היורש הקטנטן.


וכפי שהבטחנו, הנה העידכון לגבי בחירת ההורים: הזוג הצעיר החליט לקרוא לבן הבכור בן! ולא סתם, בן שלמה אצילי ליתר דיוק. בן הקטן זכה גם לשם אמצעי מכיוון שאמא ואבא החליטו להנציח את שמו של סבה של אור. מרגש מאד ורק נוכל לאחל להורים הטריים שיגדלו את בן בבריאות ובהרבה אהבה. שיהיה במזל.


שחקני מכבי תל אביב חוגגים בבריכה (אינסטרם)


 

המון מזל טוב לאור ועומר אצילי לרגל הולדת בנם הבכור מזל טוב @omeratzili @orben_david

A post shared by MaccabiTelAviv (@fcmaccabitlvfc) on



עומר אצילי עם בנו (אינסטגרם)


 

Vacation mood ☀️

A post shared by Omer Atzili ⚽️ #7 (@omeratzili) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי