עכשיו תורו: מסיבת הרווקים של סרג'י רוברטו!

סרג'י רוברטו וקורל סימנוביץ'
סרג'י רוברטו וקורל סימנוביץ' | צילום: אינסטגרם

אחרי שקורל סימנוביץ' והחברות הכי טובות כבשו את אילת, כוכב ברצלונה ובעלה לעתיד החלו את החגיגות בברצלונה והמשיכו לאיביזה, שם גם החתן המיועד כבר איבד פוקוס

(גודל טקסט)
אחרי סוף שבוע הרווקות של קורל סימנוביץ' שלנו שבילתה עם החברות הטובות באילת, עכשיו תורו של הארוס, סרג'י רוברטו לזמן איכות גברי רגע לפני החתונה. שמונה ימים נותרו עד שאחד הזוגות היפים של הכדורגל העולמי יגידו 'איי דו' באירוע יוקרתי שיתקיים בחוות רונית, ורוברטו מנצל את ימיו האחרונים כרווק לפי מיטב המסורת.


אחרי שלא זומן לסגל נבחרת ספרד לקראת המונדיאל, הקשר יכול להתנחם בכך שהתפנה לו זמן יקר לבלות עם החברים, לסיים ארגונים אחרונים לקראת החתונה וכמובן לתכנן את ירח הדבש עם אשתו לעתיד.


עד שזה יקרה, ברגעים אלו ממש סרג'י והחבורה שלו קורעים את איביזה. מסיבת הרווקים החלה עוד אתמול בברצלונה, משם החתן המאושר ותשעת חבריו הקרובים המריאו לאי הספרדי ושם כבר הספיקו ליהנות ממסיבה על יאכטה שכללה חולצות ממותגות (מסתבר שגם גברים עושים את זה) וים של אלכוהול. בנוסף, החבורה ביקרה בברים מקומיים ובמסיבת ענק כיאה למסיבות של איביזה, ובוא נאמר שהחתן שלנו נראה לא מפוקס במיוחד, דבר מצוין מבחינתו – כי מה לעשות, צריך להכין את הקיבה לחתונה.


בזמן שסרג'י משתעשע עם החברים הספרדים שלו, סימנוביץ' מאד עסוקה כאן בישראל בהכנות ליום המרגש ביותר בחייה ובנוסף גם התחייבויות עסקיות יש לדוגמנית. הבוקר, בחום של 33 מעלות, הצטלמה סימנוביץ' למותג התכשיטים Yvel כשצוות הביוטי הקבוע שלה לצידה והיא נראית פשוט וואו. כמה אתם מחכים לראות אותה בשמלה לבנה? אוטוטו זה קורה!



לא נראה מפוקס כל כך. סרג'י רוברטו (אינסטגרם)



בברצלונה גם הגברים דואגים לחולצות מיוחדות (אינסטגרם)


 

Bachelor party with my best friends ❤️

A post shared by Sergi Roberto (@sergiroberto) on
















 

☀️✌

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on





דוגמנית עסוקה גם ימים ספורים לפני החתונה (אינסטגרם)


 

My Bachelorette party with all my favorite girls #coralandsergi

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי