איזה חום: ניימאר והצמודה לוהטים בפרסומת חדשה

ניימאר
ניימאר | אינסטגרם

השחקן הכי יקר בתולדות הכדורגל נמצא בימים אלו בברזיל ומחכה לקבל את האישור לחזור להתאמן, בינתיים הוא וחברתו המהממת ברונה מרקוזין מככבים בהלבשה תחתונה בלבד

(גודל טקסט)
השחקן הכי יקר בתולדות הכדורגל העולמי, ניימאר, מושבת מחודש פברואר ועד היום בעקבות אותה פציעה בקרסול במשחקה של פאריס סן ז'רמן מול מארסיי, אבל בימים אלו הוא מגביר את הקצב ועושה הכל כדי להיות כשיר לשחק עם נבחרתו ברזיל במונדיאל שייחל בעוד שלושה שבועות בדיוק.


אתמול הכוכב בן ה-26 התייצב לבדיקות רפואיות בברזיל במטרה לקבל את האישור לשוב לאימונים מלאים, כשהבדיקות מצביעות על כיוון חיובי לכך שיוכל לשוב כבר במשחק הפתיחה של הסלסאו בגביע העולם.


ניימאר אפילו צפוי להופיע עם הסלסאו במשחק הידידות מול קרואטיה שיתקיים ב-3 ביוני, שבועיים ימים לפני המשחק הפותח של ברזיל מול שוויץ. ועד שזה יקרה, השחקן הענק הספיק גם לטפח את קריירת הדוגמנות שלו. אחרי ששימש כפרזנטור של חברת Replay העולמית, כעת ניימאר והצמודה המהממת שלו ברונה מרקוזין, מככבים בפרסומת ל-C&A בה הם לבושים בהלבשה תחתונה בלבד.


היפייפיה של ניימאר היא כוכבת ענקית בברזיל, כאשר מעבר לגזרה המושלמת שלה היא שחקנית שמופיעה בשלל סדרות וסרטים. הפרסומת הלוהטת לא משאירה הרבה מקום לדמיון ובה הזוג הצעיר נראה מבסוט מהחיים בדירה אורבנית, כשניי וברונה מצלמים אחד את השנייה במצלמת פולרואיד, מתחבקים, מתנשקים ומתגלגלים ועושים את מה שהם יודעים לעשות מצוין – להראות טוב. טיימינג נהדר, רגע לפני המונדיאל ולפני הקאמבק למגרשים, לככב על מסכי הטלוויזיה ובשלטי חוצות ועוד עם בת הזוג שלך. ואנחנו תוהים, עם כל הכסף הזה וההצלחה, מתי תציע לה כבר?


 

Faltam menos de 24 horas #BruMarNaCeA #NamoradosCeA #LingerieBrunaMarquezine #UnderwearNeymarJr #DiaDosNamorados . . . #PraCegoVer: em uma foto quadrada e colorida, vemos o casal Bruna Marquezine e Neymar. Ela veste um body preto sem mangas, meia calça 7/8 e salto alto. Neymar veste cuecas e meias. Os dois sorriem.

A post shared by C&A Brasil (@cea_brasil) on



 

#CeA apresenta #BruMarNaCeA. Um filme desses, uma coleção exclusiva. Não dá pra resistir. #NamoradosCeA #LingerieBrunaMarquezine #UnderwearNeymarJr #DiaDosNamorados . . . #PraCegoVer: em um vídeo quadrado e preto e branco, vemos cenas do casal Bruna Marquezine e Neymar Jr. em uma sala. Ela está vestindo lingerie e ele cueca. Ao final do vídeo, está escrito em letras vermelhas: "Namorados #brumar C&A cea.com.br"

A post shared by C&A Brasil (@cea_brasil) on



 

Namorar pertinho assim é muito melhor. Valeu, @cea_brasil por esses momentos com ela @brumarquezine #BruMarNaCeA #UnderwearNeymarJr #NamoradosCeA

A post shared by Nj neymarjr (@neymarjr) on



 

Muito obrigada @cea_brasil pela oportunidade de fotografar com esse modelo maravilhoso! Sou fã @neymarjr ! (Entendedores entenderão) Foi um prazer fazer a campanha! E a minha coleção de lingerie exclusiva tá linda! #BruMarNaCeA #LingerieBrunaMarquezine #NamoradosCeA

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on



 

They just ripped my heart in million piecesOmg Bruna is my female crush @brumarquezine @neymarjr @cea_brasil #brumar #brunamarquezine #brumarquezine #neymarzete #lovers #neverendinglove #underwearneymarjr #ceabrasil #underwearmodel #namorados

A post shared by Love Him Since 2011 (@neymarbae_) on




ניימאר כבר מתגעגע לכר הדשא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי