נפרדים מג'ורדי: ערן זהבי ואפילו רה"מ לשעבר התייצבו לאירוע

ג'ורדי קרויף, אהוד אולמרט, ברק יצחקי, ערן זהבי
ג'ורדי קרויף, אהוד אולמרט, ברק יצחקי, ערן זהבי | אינסטגרם

קרויף סיים שש שנים במכבי ת"א וכעת הגיע הזמן לומר שלום: "מקום של בשר" אירח את ההולנדי וחבריו הקרובים, ביניהם הכוכב שהגיע מגוואנגז'ו, אהוד אולמרט ועוד רבים וטובים. במקביל, שי זהבי זכתה למסיבה משלה

(גודל טקסט)
זהו זה. תקופת ג'ורדי קרויף בישראל הגיעה לסופה. אחרי שש שנים בהן שימש כמנהל המקצועי של מכבי תל אביב ולאחר מכן כמאמנה, ההולנדי יכול כעת לנצל את הזמן לפרידה מהחברים הטובים והרבים שהכיר בישראל לאורך השנים.


עתידו של קרויף פונה כעת אל עבר אתגרים חדשים, ורגע לפני שהוא עוזב אותנו הוא ערך אמש (שלישי) אירוע פרידה חגיגי במיוחד שלא יישכח עם החברים הקרובים אליו ביותר בעיר שהוא כל כך אוהב, תל אביב.


ג'ורדי ושאר חברי הצוות המקצועי שמסיימים את תפקידם הגיעו יחד למסעדת "מקום של בשר", שם התפנקו בארוחה מפנקת במיוחד שאת החשבון שילם לא אחר מקרויף עצמו. מי שהיה אחראי על שיתוף התמונות ברשת הוא ערן זהבי, שהגיע ארצה לפני יומיים וחגג בין היתר עם חואן טוריחו, קרלוס גארסיה, ניני נוף, ברק יצחקי, תום יונאי ואפילו ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, שאפשר להבין מדוע הוא מנצל כל סיבה למסיבה מאז השחרור מהכלא.


בזמן שהחבורה נהנתה מערב גברי במיוחד, שי זהבי זכתה לערב גיבוש נשי מהפרלמנט האישי שלה בראשון לציון. על הערב הייתה אחראית גיסתה, שני זהבי שמתמחה בקישוטים ממותגים, בלונים ושאר פינוקים כפי שניתן לראות בשולחן המפנק שהכינה למיסס זהבי. חברות נוספות שהגיעו להרים: מאי ורד ההריונית, ליז שכטר ואודליה דגו.


 

ערב שלא ישכח !!!!

A post shared by Nini Noff (@nininoff) on




"מקום של בשר" אירח את החבורה כמו שצריך







שי זהבי והחברות הטובות חגגו במקביל (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי