החתונה הכפולה של רונאלדיניו

רונאלדיניו ושתי ארוסותיו
רונאלדיניו ושתי ארוסותיו | אלבום פרטי

כוכב ברצלונה לשעבר ואחד הכדורגלנים הטובים ביותר בכל הזמנים לשעבר הציע נישואים - לשתי בנות הזוג שלו במקביל. מתי זה יקרה, איפה, ואיך מגיבים בברזיל?

(גודל טקסט)
על פי דיווחים, כוכב ברצלונה ופ.ס.ז' לשעבר, רונאלדיניו, יתחתן עם שתי נשים באותו הזמן בדיוק. הברזילאי צפוי לסגור את הבאסטה בחודש אוגוסט הקרוב עם שתי ארוסותיו, נשמע הזוי? אבל נכון! רונאלדיניו מאז ומתמיד ידוע באורח החיים הפרוע שלו, וכעת מצא לנכון לנהל מערכות יחסים עם שתי נשים במקביל כשהחליט שהגיע הזמן למסד את הקשר. עם שתיהן.


ארוסותיו הן פריסיליה קואלו וביאטריס סוזה, שחיות ביחד עם השחקן האגדי בביתו בריו דה ז'ניירו ששווה לא פחות מ-5 מיליון ליש"ט. בתקשורת הברזילאית מדווחים כי רונאלדיניו הציע לשתיים להתחתן בחודש ינואר האחרון, כשהן מקבלות קצבה של 1,500 ליש"ט בכדי שיוכלו לבלות כרצונן. לא רק זה, אפילו המתנות שקונה להן זהות! רק לאחרונה רכש שרשרת יהלומים עם תליון של כתר, אחד לכל אחת.


טקס החתונה צפוי להתקיים במתכונת מצומצמת בסנטה מוניקה שבריו, שם מתגורר הפנומן מאז 2015. ועל זה נאמר, אישה אחת זה חלום, אבל שתי נשים שיגידו לך מה לעשות, בהצלחה אמיגו!


 

Esperando por algo especial vir dos meus amigos @willsmith @nickyjampr @diplo @strefie #WorldCup #football #music #LiveItUp

A post shared by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) on

 

Gravando mais um clip com meu amigo @k2rhym!

A post shared by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) on

⚽ @psg

A post shared by Ronaldo de Assis Moreira (@ronaldinho) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי