אנה קורניקובה במחווה לאנריקה איגלסיאס‎

אנה קורניקובה
אנה קורניקובה | אינסטגרם

טניסאית העבר ובת הזוג של כוכב הפופ הספרדי הראתה שהיא עדיין בכושר בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה. ויש גם הפתעה לחובבי נטע ברזילי

(גודל טקסט)
לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו, שלל כוכבי הליגה ונשותיהם סופרים את הדקות עד להופעתו של מלך המוזיקה הלטינית, אנריקה איגלסיאס, שיעלה על הבמה בגני יהושוע ביום ראשון הקרוב.


עד שיגיע ארצה לשרוף את הפארק, אשתו הטניסאית לשעבר אנה קורניקובה מפציצה בצעדי ריקוד לצלילי השיר של בעלה, "Move To Miami". השניים ממש לא מסוג המפורסמים שאוהבים תשומת לב תקשורתית, אחרי שהצליחו להסתיר את ההריון והלידה של התאומים שלהם במשך תשעה חודשים שלמים. באופן כללי גם את הזוגיות בת ה-17 שנים (!) שלהם, הם ממש לא ששים לחשוף לעיניי המצלמות.


מה שגורם לפוסט האחרון שהטניסאית המפורסמת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה אמש (ד'), ובו היא חשפה לא רק את עצמה אלא גם את הבייבי הקטנה בת חמשת החודשים לוסי, להפתיע אותנו עד מאד. קורניקובה העלתה סרטון שלה רוקדת כשהיא נושאת עליה את לוסי הקטנה שנראית מאד מרוצה מהסיטואציה. "קטנטונת, בבקשה אל תירשי את צעדי הריקוד שלי", כתבה קורניקובה ותייגה #girlfun. לנו אין שום בעיה עם צעדי הריקוד שלך אנה.


וזה עוד מבלי להגיד מילה על המחווה לנטע ברזילי שלנו עם הקוקיות שתקעה על ראשה, או להתייחס לגזרה המגה לוהטת של הרוסייה, שוב נזכיר, חמישה חודשים אחרי ההריון!


 

#girlfun #movetomiami Little one, please don't inherit my dance moves @enriqueiglesias

A post shared by Anna Аня (@annakournikova) on




 

Im readyyy for the beach #4moredays

A post shared by Anna Kournikova Fans (@kournikovadaily) on




 

Mama ana Daddy @enriqueiglesias @annakournikova

A post shared by Setara OmidEI (@setara_iglesias) on




 

Анна Курникова приучает малышку Люси к танцам и правильной музыке уже с детства #АннаКурникова Подробности уже на #jetsetterua #news #music #dance #enriqueiglesias #happy #fun

A post shared by JetSetter.ua (@jetsetterua) on





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי