סוף סוף: רמי גרשון ונטע אלחמיסטר מאורסים

רמי גרשון עם נטע אלחימיסטר
רמי גרשון עם נטע אלחימיסטר | אינסטגרם

אחרי זוגיות של ארבע וחצי שנים, הרגע הגדול לו כולנו חיכינו סוף סוף הגיע בחופשה של הזוג הפוטוגני בגן העדן האקזוטי באיים המלדיביים. אפילו סרג'י רוברטו בירך

(גודל טקסט)
הרגע הגדול לו כולנו חיכינו סוף סוף הגיע. אחרי זוגיות של ארבע וחצי שנים שהחלה מעבר לים עוד כששיחק בגנט הבלגית ונמשכה בזכות מכבי חיפה בדירה שצופה על איצטדיון סמי עופר, הזוג הכי נוצץ ופוטוגני של ליגת העל, רמי גרשון והדוגמנית נטע אלחמיסטר התארסו ואנחנו מתרגשים כאילו מדובר ביום חג. בכל זאת, לא כל יום יש חיבור של כאלו גנים מוצלחים.


עוד לא הספקנו להוריד את מפלס האנרגיות המטורפות אחרי גמר ליגת אלופות שייזכר לדורות וכבר ליבנו במלדיביים, שם מבלה הזוג הצעיר במסגרת חופשת הקיץ שלהם, לשם נסעו כבר בשבוע שעבר. הכתובת הייתה על הקיר, כולנו ציפינו, קיווינו, ייחלנו לרגע בו הבלם הירוק יכרע ברך ויציע לדוגמנית הכי הורסת בישראל להיות שלו לנצח, והנה זה קרה. גרשון נתן לנו וגם לאלחמיסטר שלו לחכות כמעט שבוע ימים של חופשה אקזוטית בגן העדן האהוב עליה כל כך. אבל למי אכפת? היפייפיה הנרגשת לא הצליחה להסתיר את ההתרגשות כששיתפה לפני שעה קלה את 1.2 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בתמונה בה הטבעת הנוצצת מעטרת את ידה כשהיא שלובה בידו של ארוסה ברקע של הנוף הקסום של המלדיביים תחת הכיתוב: "I do forever".


סחתיין על גרשון שיודע שמדובר במקום האהוב בעולם על הדוגמנית שלו, והמתין בסבלנות, כנראה כדי לא לגנוב את הפוקוס מחתונתה של עדן בן זקן שהתקיימה בחמישי האחרון פלוס גמר ליגת האלופות שהתקיים אמש וחיכה לטיימינג המושלם. כזכור, הזוג הכיר דרך חברים משותפים, התאהב, ומאז מנהלים מערכת יחסים חוצת יבשות שהשיא שלה היה בשנה האחרונה כאן בארצנו הקטנטונת. רמי הכיר את נטע הרבה לפני שהפכה לאימפריית בגדי ים ואחת הדוגמניות הכי עסוקות בארץ. רגע אחרי שהיא חגגה 24 ושנייה לפני שהוא חוגג 30, השניים מתהדרים בסטטוס החדש: מאורסים.


 

I DO #forever

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

The only place which is more amazing in reality than in pictures!!#maldives

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

My home for this week! #maldives #holiday

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



עכשיו נותר לנו רק לקוות שהאירוע הנוצץ יקרה בקרוב כי אנחנו כבר לא יכולים לחכות. אם תהיתם לעצמכם מאיפה היהלום הענק שקנה רמי לנטע, תהיו בטוחים שליאור וגל רפאלוב, החברים הטובים והמומחים ליהלומים, שלחו אותו בידיים טובות. מעבר לכך, תוך דקות מהרגע שהפוסט עלה לרשת, הזוג הצעיר והמאורס מקבל אינספור ברכות ואיחולים מחברים למקצוע כולל סרג'י רוברטו אחד שתירגל את העברית שלו שלושה ימים לפני שמתחתן עם קורל סימנוביץ', וכתב להם: "מזל טוב", כמה חמוד מצידו. נטע ורמי צפויים לשוב ארצה מהמלדיביים ישירות לחתונה של שחקן ברצלונה והדוגמנית, חברתה הקרובה של אלחמיסטר. מאחלים לכם את כל המזל טוב שבעולם, מתל אביב ועד המלדיביים.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי