לא לשחק עם לב של גבר: מצעד האקסיות של לוריס קאריוס

לוריס קאריוס
לוריס קאריוס | אינסטגרם

שוער ליברפול רשם את אחת ההופעות הגרועות בתולדות ליגת האלופות וסידר לריאל מדריד זכייה שלישית ברציפות. צוות המדור יצא לבדוק מדוע זה קרה וחזר עם ספקולציה עסיסית: האם הראש שלו לא היה במשחק אתמול?

(גודל טקסט)
משחק נפל של לוריס קאריוס סידר אמש (שבת) לריאל מדריד זכייה שלישית ברציפות בליגת האלופות וההופעה הנוראית שלו תיזכר לעוד שנים רבות. לאחר ההפסד והטעויות הנוראיות הספקולציות מיהרו להגיע והיו דיווחים על כך ששוער ליברפול סבל מזעזוע מוח, אך המדור שלנו מצא סיבה אחרת ליכולת המקרטעת של הגרמני שסיים את הערב כשהוא ממרר בבכי.


השוער בן ה-25 שכעת נמצא בסטטוס רווק וטוב לו, מחליף את בנות הזוג שלו כמו גרביים (בקרוב גם ליברפול תהפוך לאקסית?). אמנם חשבון האינסטגרם שלו אחריו עוקבים מיליון וחצי איש מציג בעיקר תמונות שלו לבד ולרוב ללא חולצה, אך על פי דיווחים בתקשורת הבריטית, רק בשנה האחרונה יצא הגרמני עם שלוש נשים שונות, מה שאומר שהוא משקיע לא מעט מאמצים בחייו הפרטיים. האם יכול להיות שהראש שלו בכלל היה טרוד במשהו אחר?


Loris Karius gets an unlikely message of support after Champions League howlers – from porn star Mia Khalifahttps://t.co/XsT5xzYmi2pic.twitter.com/ko8cqMHYNM

— Mirror Football (@MirrorFootball) 27 במאי 2018


עם התשובה לכך קאריוס יצטרך להתמודד לפחות עד הגמר הבא. בינתיים, הנה הנשים שהסבו את תשומת ליבו בשנה האחרונה. אינט רוז, דוגמנית הלבשה תחתונה בריטית שכיכבה בתוכנית ריאליטי שנקראת Made in Chelsea ונצפת עורכת קניות על בסיס כמעט שבועי עם השוער שמעולם לא אישר את מערכת היחסים ביניהם.


בחודש פברואר האחרון הוא נראה עם אנאלי אלפרט, דוגמנית מגרמניה שמתמחה בצילומי ביקיני והלבשה תחתונה. גם איך לא, בלונדינית. האקסית הכי מרשימה שלו היא פמלה רייף בת ה-22 שמחזיקה בארבע מיליון עוקבים באינסטגרם. רייף היא אחת האושיות מדיה הכי חזקות בגרמניה, וגם היא כמובן דוגמנית. במקרה שלה מדובר בדוגמנית פיטנס שמשמשת דוגמא למיליונים כשהיא מציעה אימונים ותפריטים בריאים. היא אפילו כתבה ספר.


 

Few days in the sun ☀️⛱ Guess where I‘m at? #LK1

A post shared by LORIS KARIUS (@lorisk21) on

 

..in my natural habitat @tobiasdick_ @prostdaniela_mua #beach #body #shoot

A post shared by ANNELIE (@anneliealpert) on

 

Practice reckless optimism

A post shared by Ianthe (@iantherose) on

 

woop woop – can't wait to fresh up my tan this weekend the weather in Germany is AMAZING (hope it doesn't change last minute lol – you never know) how‘s the weather where you are? #friyay #goodmood

A post shared by Pamela Reif (@pamela_rf) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי