המלכה של איי פלאוון

ספיר יולי
ספיר יולי | אינסטגרם

שוער הפועל תל אביב אריק ינקו החליט לצאת לטיול במזרח יחד עם החברה היפהפייה ספיר יולי, שהוציאה לכולם את העיניים עם תמונות בבגד ים ורוד

(גודל טקסט)
אחרי שמרבית שחקני הליגה שלנו ביקרו באילת בשבוע האחרון כחלק מניצול הפגרה והעבודה על השיזוף, יש כאלו שהעדיפו לעשות את זה מעבר לים. ולא, אנחנו לא מדברים על המאורסים הטריים רמי גרשון ונטע אלחמיסטר, אלא על העולה הטרי לליגת העל אריק ינקו וזוגתו ההורסת, ספיר יולי. כשהחגיגות של הפועל תל אביב נרגעו, ולאחר שכבשו את פראג ואיי סיישל בשנה שעברה והשאירו אותנו פעורי פה, גם השנה בחר הזוג הצעיר ביעד אקזוטי במיוחד.


יולי את ינקו המריאו לפני יומיים לחופשה של שלושה וחצי שבועות, לטיול הכולל את היעדים הבאים: פילפינים, הונג קונג, מקאו, וכעת הם נופשים להם באיי פלאוון, היכן שצולמה העונה האחרונה של הישרדות. כפי שהיא ריסקה את הרשת בשנה שעברה עם בגד ים אדום, השנה היפייפיה החליטה לעשות את זה בורוד. בזמן שהם נהנים מהשמש של הפיליפינים בטיולים, בטן גב והרבה פירות אקזוטיים, אפשר להגיד בודאות שיולי שאת ליבנו כבשה כבר מזמן מסחררת גם את המקומיים.


התגובות על הפוסט שהעלתה יולי לא איחרו להגיע, וינקו סיכם בעצמו את המחזה בצורה הטובה ביותר: "המלכה של איי פלאוון". אז בזמן שאתם חולמים להיות בעצמכם בגן העדן הטרופי בו השוער של הפועל וזוגתו מבלים, הנה מספר תמונות שממחישות איזו חופשה מושלמת עוברת עליהם. מי אמר פגרה ולא קיבל?


 

Oh hey Philippines

A post shared by Sapir Yulie (@sapir_yulie) on



אריק ינקו בחופשה (אינסטגרם)
ספיר יולי בחופשה (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי