איזה חלום הגשים רונאלדו לג'ורג'ינה רודריגז?

ג'ורג'ינה רודריגז
ג'ורג'ינה רודריגז | האתר הרשמי

את זה שהספרדייה ילדה רק לפני חצי שנה את ביתם המשותפת אנחנו כבר יודעים, אבל עד שלא קראנו השבוע במגזין "גלמור" לא ידענו שעדיין יש לזוג שאיפות שהם רוצים לממש יחד

(גודל טקסט)
 הספרדייה ההורסת ג'ורג'ינה רודריגז, היא בת הזוג של הסופרסטאר הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלדו, ילדה את ביתם אלנה מרטינה לפני כחצי שנה וביחד עם שלושת ילדיו הנוספים הם מתגוררים בספרד, כל זה לא חדש לנו. אבל איך השניים הכירו ואיזה חלום ילדות הגשים לה הכוכב של ריאל מדריד, כנראה שעד שלא קראנו את כתבת השער איתה במגזין "גלמור" הספרדי, לא היה לנו מושג!!


אחרי שסרחיו ראמוס הביך אותנו מעט הבוקר עם כישורי השירה שלו בסינגל החדש שהוציא, הנה אחת שמשתמשת בכשרונה בצורה מגניבה יותר. כחלק מפרסום הכתבה איתה במגזין הנחשק, רודריגז הצטלמה לוידאו בו היא רוקדת, כיאה לרקדנית פלמנקו מקצועית ומפגינה את כישורי הריקוד הנפלאים שלה. רגע אחרי שבן הזוג שלה זכה עם ריאל מדריד בגמר ליגת האלופות, הספרדייה בת ה-22 משתפת בפרטים עסיסיים על הזוג המפורסם.


בסוף 2016 החלו שמועות כי אהבה חדשה כבשה את ליבו של הפורטוגלי. בנובמבר של אותה שנה, נתפס הפנומן מצולם עם רודריגז כשהם חבוקים בדיסנילנד שבפריז. שנה לאחר מכן בדיוק, רודריגז ילדה את ביתם אלנה מרטינה ב-12 בנובמבר. היפייפיה גדלה בצפון ספרד ולמדה מחול עד שהחליטה לעשות הסבה מקצועית והחלה לדגמן, מיד אחרי שסיימה לחמוד אנגלית בלונדון. אז איך ייצא שהחלה לצאת עם השחקן הכי מפורסם בעולם? עוד לפני שהחלו את מערכת היחסים ביניהם, רודריגז עבדה בחנות של גוצ'י במדריד, כך שהגיעה לאירוע של דולצ'ה וגבאנה, שם במתחם ה- VIP, תפסה את עיניו של הפורטוגלי.


 

Buenos días con @glamourspain ❣️ ¡Qué lindo es cuando se cruza gente buena en tu camino! Gracias por hacerme disfrutar tanto este día Ya a la venta la revista Glamour del mes de junio donde podréis encontrar la sesión de fotos que me hicieron y muchas cosas más!!!

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



אחרי האירוע, השניים יצאו מספר חודשיים בדיסקרטיות עד שהרומן שלהם התפרסם ויצא החוצה. הספרדייה מספרת למגזין שרונאלדו כבר הגשים לה את החלום הכי גדול שהיה לה: "מאז שאני ילדה אני חולמת להיות אמא. תמיד רציתי להיות אמא צעירה וזה האושר הכי גדול שכבר יש לי ילדה. כמובן שארצה עוד ילדים וגם כריסטיאנו". אמר לפחות שבעה לא?

 

CAMPEONES #cr7 #ch5mpions #championsleague #champ13ns #realmadrid

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי