מפגש הפסגה של הדור הבא

ילדי השחקנים הישראלים
ילדי השחקנים הישראלים | אינסטגרם

ערן זהבי, מאור בוזגלו ואיתי שכטר בילו במסיבת בריכה עם הנשים ועם הילדים, שהעבירו את הזמן במשחק הישרדות עם טילטיל. ליאור נרקיס ופאר טסי היו שם גם

(גודל טקסט)
אחרי שהצלחנו להתאושש מהחתונה הכי נוצצת שהייתה בין כדורגלן לדוגמנית בארצנו הקטנטונת, וכעת קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו הם בעל ואישה, התפנינו לבדוק איך מבלים הכדורגלנים שלנו ומשפחותיהם בסוף השבוע הראשון של תחילת הקיץ. בזמן שהרבה העדיפו לעלות על מטוס וליהנות מחופשות מעבר לים שלושה מהכדורגלנים הכי בכירים שלנו, ערן זהבי, מאור בוזגלו ואיתי שכטר שכל אחד מסיבתו מחוץ לסגל הנבחרת במשחק נגד ארגנטינה, נפגשו לשבת של כיף בווילה בסביון.


הסיבה: הפעלה לילדים של כוכבי נבחרת ישראל בסגנון הישרדות בהנחייתו של השורד והאוהד הכי שרוף של מכבי תל אביב, לירון אורפלי הידוע בכינויו טילטיל. המכביסט היה אחראי על החלק האומנותי בזמן שכולם נהנו מהרבה אוכל, שתייה, מוזיקה טובה והרבה בגדי ים. הדור הבא של הכדורגל הישראלי, רוי זהבי, ליאב שכטר וריי בוזגלו נפגשו והאבות תיעדו את הרגע, כשבוזגלו ג'וניור זכה בתואר השורד האחרון ואבא מאור היה גאה עד השמיים. שכטר זכה לסלפי עם זהבי שהודיע קבל עם ועדה שאחרי שהפך למכביסט, בהחלט אפשר להצטלם איתו.


חוץ מזה, לאירוע הצבעוני והשוקק הגיעו גם הזמרים ליאור נרקיס ופאר טסי, החברים הטובים שדאגו להרים את האנרגיות עם מספר שירים. והכי חשוב, כמובן, זה הצד היפה של הכדורגלנים שלנו, הנשים שלהם ששמחו להיפגש. מירן, שי וליז שומרות על חברות קרובה כבר שנים רבות, ואין כמו שבת חופשית לסיבה למסיבה ולהציג את הגזרות השוות שלהן במסיבת בריכה. חוץ מכל הכיף הזה, מאור ומירן חגגו אמש גם את יום הנישואים התשיעי שלהם – מזל טוב לבוזגלוס שלנו.









 

9 שנים אחורה לא יודע איך הדברים שאנחנו לובשים היו באופנה ‍♂️ יום נישואין שמח! אוהב לאהוב אותך @miranbuzaglo 2/6

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי