השנה של עדן: בת אל בן בסט מציגה היריון שני לוהט

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אודי ציטיאט

אחרי עונה מופלאה עם הפועל חיפה שהסתיימה בהנפת גביע המדינה, כעת החלוץ ואשתו מצפים לאח לאמה בת השנתיים וחצי. כן, גם כשהיא בבגד ים קטנטן כמעט שלא שמים לב

(גודל טקסט)
חנן ממן ועומר אצילי הפכו ממש בחודש האחרון לאבות לראשונה בחייהם, והנה מישהו שכבר מכיר את הסטטוס הזה מקרוב ומתחיל את הסבב השני. תגידו הרבה מזל טוב לעדן ובת אל בן בסט שמצפים לאח לאמה בת השנתיים וחצי! לא ברור איך פספסנו, אבל מיסס בן בסט כבר שיתפה את האושר הזה לפני חודשיים בחשבון האינסטגרם שלה, כשעוד לא ממש ראו בטן.


כעת, בזמן חופשה משפחתית במלון אגמים שבאילת, בין התמונות הצבעוניות להפליא של אמה הקטנה שמשוגעת על המצלמה ומדגמנת שלל בגדי ים בצורה כל כך מתוקה שבא לנו לאכול אותה, אמא בת אל החליטה לחשוף את הבייבי באמפ שלה לראשונה בביקיני. היפייפיה נמצאת בחודש השביעי להריונה השני והבטן כל כך קטנה שבקושי שמנו לב!! ככה זה ששומרים על הגזרה, גם ההיריון לוהט.


כזכור בן בסט והבנות שלו רכשו לאחרונה פנטהאוז בקריית חיים שמשתרע על שטח של לא פחות מ-300 מ"ר, ככה שלא חסר מקום לשני ילדים. על עיצוב הפנים הוא הפקיד את אמו דליה. הלידה צפויה לקרות בתחילת ספטמבר, ועוד קודם לכן הזוג הצעיר יחגוג ארבע שנות נישואים בסוף החודש הנוכחי. הרבה מזל טוב למשפחת בן בסט. אחרי הגביע עם הפועל חיפה, ועכשיו גם בייבי נוסף בדרך, ללא ספק 2018 היא שנה משמחת עבור החלוץ.


 

7 months pregnant

A post shared by Batel Cohen Ben Basat (@batelbenbasat) on



 

A post shared by Batel Cohen Ben Basat (@batelbenbasat) on



 

עדן שלי הצניעות שלך ההקרבה שלך הלוחמה שלך הביאו אותך לרגע הגדול הזה אין לי מילים לתאר כמה הלב שלי מלא בגאווה , שלרגע לא ויתרת אתמול גם אחרי זריקה עם כאבים ברגל נלחמת במשך 120 דקות ובסופו של דבר זכית להניף את הגביע כי ככה מיתנהג קפטן אמיתי לא מוותר לעולם!!!! איך זה מגיע לך ולקבוצה שלך! הצלחת למלא את תפקיד הקפטן הכי מוצלח שיש ולהביא את הקבוצה למקום שלם! למקום של סיפוק והישג גדול!…אתה פייטר אמיתי וכך גם כל הקבוצה שלך – הגיע לך הרגע החלומי הזה שעשה אותך הכי מאושר שיש ואותי עוד יותר מאושרת לראות אותך ככה!!!!!! #אוהבתאותךמספר1שלנו !!!!!

A post shared by Batel Cohen Ben Basat (@batelbenbasat) on








 

5 months baby bump #itsaboy

A post shared by Batel Cohen Ben Basat (@batelbenbasat) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי