היום שאחרי ההתפטרות מריאל מדריד

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

אחרי שהפתיע את כולם עם ההודעה על עזיבת הבלאנקוס, המאמן הצרפתי המעוטר ניצל את הזמן הפנוי כדי... לצאת לקניות עם אשתו. השניים יצאו עם ספה חדשה ותמונה עם מנהלת הסניף, על כל מקרה

(גודל טקסט)
מה צריך לעשות מאמן באחר הצהריים שאחרי ההתפטרות מתפקידו כמאמן אלופת אירופה, ריאל מדריד, לאחר ששבר שיא וניצח איתה שלושה גמרים של ליגת האלופות? בשביל זינדין זידאן התשובה ברורה, ללכת לקנות רהיטים עם אשתו. כבר באותו הערב של ההתפטרות, המאמן לשעבר של הבלאנקוס ניצל את הזמן הפנוי כדי לבלות אותו עם אשתו הספרדייה, ורוניקה, והשניים יצאו לרכוש רהיטים ופריטים דקורטיביים.


הצרפתי הודיע על סוף כהונתו כמאמן ריאל מדריד ביום שישי האחרון כאשר הנשיא פלורנטינו פרס הדגיש כי לא מדובר בפרידה כשאמר: "להתראות בקרוב". בהחלט ייתכן שזיזו ישוב יום אחד לסנטיאגו ברנבאו, אך לא בקרוב. הוא עייף. ומה עושה מי שהתעייף? רוכש ספה, רצוי עם שזלונג. שעות ספורות לאחר ההודעה הדרמטית, מותג ידוע של רהיטים פירסם תמונה של זידאן מחייך לצד אשתו.


"היום זכינו לביקור סופר מיוחד. זינדין זידאן הגיע לסניף "לה אוקה" במדריד ביחד עם אשתו, ואנחנו מתרגשים. תודה על הביקור שלך ואנו מקווים לראות אותך בקרוב מאוד!" פרסמה מנהלת הסניף בחשבון האינסטגרם של החנות. בתמונה, הצרפתי מחייך כאשר הוא חבוש כובע שבו הוא חשב לתומו שלא יבחינו בו, לצד ורוניקה אשתו ומנהלת החנות.


נראה כי בני הזוג מרעננים את תכולת הבית שלהם למרות השמועות כי הם יכולים לארוז את התיקים שלהם ולהתחיל להתכונן למעבר לקטאר, אחרי שהמאמן קיבל הצעה חסרת תקדים לאמן את נבחרת קטאר במונדיאל 2022. על פי הפרסום שהופץ על ידי איש עסקים מצרי, זידאן ירוויח 50 מיליון דולר לעונה אם יסכים. סכום שבטח אפשר לקנות איתו רהיטים ללא הגבלה.


 

. زیدان پس از استعفا و جدایی از رئال، این روزها در مادرید مشغول خرید کردن است. روز گذشته به همراه همسرش به فروشگاهی در مادرید رفته و وسایل خانه خریدند! . . . #ali7rm

A post shared by کافه رئال مادرید (@cafe.realmadrid) on




 

HALA MADRID! Champions League 2018, Kiev ⚽

A post shared by zidane (@zidane) on




 

El apoyo de mi familia siempre ❤️

A post shared by zidane (@zidane) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי