פורצים שדדו את הבית של פיקה ושאקירה

שאקירה וג'רארד פיקה
שאקירה וג'רארד פיקה | אינסטגרם

השניים נמצאים בסיבוב הופעות באירופה ואלמונים ניצלו את היעדרם כדי לגנוב תכשיטים וחפצים יקרי ערך. זה לא הפריע לזמרת ולבלם להעלות תמונות מאושרות

(גודל טקסט)

 ביתם המשותף של ג'רארד פיקה ושאקירה, בעיר אספלוגס דה לוברגאט (ברצלונה), נשדד על ידי קבוצת גנבים שניצלו את היעדר המשפחה ואת הגשם החזק ששטף את העיר, כדי לגנוב עשרות חפצי ערך כמו שעונים ותכשיטים. הוריו של הבלם, היו אלה שהתקשרו למשטרה הבוקר (רביעי) לדווח על הנעשה. ההורים המודאגים היו בבית אך לא שמעו שום דבר חשוד במשך הלילה. בבוקר כשהתעוררו, הבחינו כי חסרים חפצי ערך ומסתבר כי הפריצה אירעה בשעות הקטנות של הלילה בעת שישנו שינה עמוקה.

מדובר בפושעים שעובדים באופן מאורגן ומקצועי, באמצעות מסיכות סקי וכפפות. הם פרצו לביתם של כוכבת הפופ וכוכבה של ברסה דרך המרפסת או החלון. תודה לאל שהשוד התרחש ללא אלימות וללא גרימת נזק לבית. נראה שהגנבים ניצלו את הסערה החזקה שכיסתה את ברצלונה עם שחר כיוון שאפילו השכנים לא שמעו או ראו דבר. המשטרה פתחה בחקירה כדי למצוא את הפושעים.

משפחת פיקה היתה מחוץ לביתם כי הזמרת הענקית נמצאת בסיבוב הופעות עולמי "אל דוראדו", כאשר לצידה הילדים מילאן בן ה-4 וחצי וסשה בת השנתיים וחצי. אמש, הופיעה הקולומביאנית בקלן, גרמניה, ובן הזוג שלה ניצל את אחר הצהריים החופשי שקיבל מג'ולן לופטגי, מאמן נבחרת ספרד כדי להפתיע את משפחתו ולא היסס לרגע לעלות על טיסה ממדריד לגרמניה. כל זה קרה כמובן עוד לפני הפריצה אל ביתם, בדיוק שבוע לפני שריקת הפתיחה של המונדיאל.

שאקירה ופיקה. מנצלים את החופשה האחרונה לפני המונדיאל שאקירה ופיקה. מנצלים את החופשה האחרונה לפני המונדיאל 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי