רונאלדו החמיץ את חגיגת יום הולדת השנה של התאומים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

מטאו ואווה, בניהם התאומים של החלוץ וג'ורג'ינה רודריגז, שנולדו על ידי הריון פונדקאי, חגגו יום הולדת שנה. שחקן ריאל מדריד אומנם החמיץ את האירוע אבל בירך באינסטגרם

(גודל טקסט)

מטאו ואווה, בניהם התאומים של כריסטיאנו רונאלדו וג'ורג'ינה רודריגז שנולדו על ידי הריון פונדקאי, חגגו יום הולדת ראשון. סיבה מספיק טובה למשפחתו של כדורגלן ריאל מדריד לארגן את יום ההולדת של הילדים בהרכב משפחתי מורחב אבל עם דמות חשובה ביותר שלא יכלה להגיע למאורע –  אבא רונאלדו שכאמור הגיע לפורטו ישירות מהחופשה שלו ושל אהובתו במלאגה הספרדית.

סבתא דולורס אביירו, אימו של CR7 ורודריגז היו אחראיות על הפקת מסיבת יום ההולדת בהעדר כריסטיאנו שכעת מרוכז כל כולו עם נבחרתו שנמצאת בליסבון בהכנות אחרונות לקראת גביע העולם ברוסיה. "ברכותינו לאהובינו אווה ומאטאו בשנה הראשונה לחייהם. אנחנו ההורים ברי המזל ביותר בעולם. אתם השלמות של חיינו ", בירך רונאלדו בחשבון האינסטגרם שלו, ובתגובה בת זוגו הספרדייה הביעה את אכזבתה על היעדרותו מהמסיבה: "החמצנו היום הרבה. אבא עם נבחרת פורטוגל שמתכוננת לגביע העולם. אנחנו אוהבים אותך, אבא".

יום ההולדת נחגג בשלווה ובכיף בבית המשפחה שבמדריד, גם אווה וגם מתיאו חבשו לאורך כל היום כתרים כמו מלכים קטנים. הכיסאות שעליהם ישבו היו מעוטרים בקישוטים המציינים את שנת חייהם הראשונה. רודריגז הודתה לבני משפחה והחברים על הביקור "ביום מיוחד כזה". האחים אלאנה מרטינה וכריסטיאנו ג'וניור לקחו חלק באירוע המשמח כמו גם גם איוונה רודריגס, אחותה של ג'ורג'ינה או רבים מחברי בני הזוג. בטוחים שאבא כריסטיאנו כבר יחשוב על פיצוי הולם, רק תתנו לו חודש שקט.

מטאו ואווה. חגגו בלי אבא רונאלדו מטאו ואווה. חגגו בלי אבא רונאלדו 

כל המשפחה חוגגת, חוץ מרונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי