תומר ושונית חמד קוטפים קמפיין זוגי ראשון‎

תומר חמד, שונית חמד
תומר חמד, שונית חמד | אודי ציטיאט

למרות שלא ישחק מול מסי, חלוץ ברייטון ונבחרת ישראל ואישתו בחרו להוביל את הקמפיין הישראלי של מותג הטיפוח לגבר TABAC gentle men's care מבית 'לילית קוסמטיקה'. כבוד!

(גודל טקסט)
בצל ההברזה הנוראית של נבחרת ארגנטינה שבחרה לא להגיע למשחק האימון מול ישראל, בשורה משמחת למספר 10 במדים הכחולים לבנים. הליגיונר הבכיר ביותר שלנו המשחק בברייטון הבריטית תומר חמד ואשתו, נערת ישראל וכוכבת הישרדות וי.אי.פי. שונית פרג'י חמד, נבחרו להוביל את הקמפיין הישראלי של מותג הטיפוח לגבר TABAC gentle men's care מבית 'לילית קוסמטיקה'. כבוד!


הזוג חמד המתגורר מזה 4 שנים בברייטון הקפואה הגיעו לחופשה בביתם בקיסריה לתקופה בת חודשיים. חמד, שנכנס לנעלי הפרזנטור חודש שעבר בצילומי קמפיין עונת האירועים של רשת האופנה 'קסטרו' מקבל הפעם שחקנית חיזוק שסוף סוף חוזרת למסלול. שונית, נערת ישראל במיל' ומי שגרמה לכולנו להתאהב בה בעונת הישרדות וי.אי.פי. תשוב למקום הטבעי שלה מול המצלמות.


השניים יצלמו את הקמפיין ביום ראשון הקרוב ויככבו בשלטי חוצות ברחבי הארץ. כמו כן, יופץ במדיות השונות סרטון בו הם מאתגרים אחד את השני וקוראים לזוגות הגולשים להשתתף באתגר הטבק.


מבין המשתתפים באתגר יוגרל פרס של צפייה משותפת באחד ממשחקי המונדיאל עם הזוג. אז מי אמר צפייה במונדיאל עם הזוג חמד ולא קיבל?


 

Splashing around #Thehemeds #family #love ❤️

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

 

כשאנחנו בארץ רק אלדן. יאללה זזנו… @eldancars

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

 

Amazing night. Mazal Tov @coralsimanovich @ @sergiroberto ! #coralandsergi ❤️

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on

 

#coralandsergi

A post shared by Shunit Hemed Faragi (@shunithemed) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי