ירח דבש מתוק: סרג'י וקורל עושים את יפן

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

למרות שלא ישחק במונדיאל, שחקן ברצלונה מבלה את הזמן איכות עם הדוגמנית הישראלית בירח דבש ביעד שמעולם לא היו בו יחדיו, יפן

(גודל טקסט)

בזמן שהמדינה גואשת ורועשת אחרי שמסי וחבריו החליטו "להבריז" והשאירו אותנו מאוכזבים ומבואסים, יש שחקן אחר של ברצלונה שתמיד מצליח להעלות לנו חיוך על השפתיים. כן כן, בעלה הטרי של קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו, הוא שגריר נהדר עבור ארץ הקודש בימים מתוחים אלו. בזמן שמאמנה של נבחרת ספרד החליט להשאיר את הקשר המוכשר מחוץ לסגל "לה רוחה" במונדיאל הקרוב, הקאטלוני ואשתו הישראלית מצאו תחליף ראוי בהחלט למשחקי גביע העולם.

ירח דבש. ולא סתם, ביעד שמעולם לא היו בו יחדיו, יפן. אמש, אחרי שהתרגשנו כולנו לגלות כי החבר הטוב של הזוג, אסי עזר, כותב תפקיד במיוחד עבור קורלי לעונה החדשה של "להיות איתה", נחת הזוג הצעיר והיפה יש לומר, בטוקיו. נראה כי השניים מתלהבים מאד מהתרבות היפנית, מהנופים הפסטורליים וגם מהקולינריה המקומית המיוחדת. את הכלב באלו השאירו עם המשפחה של סימנוביץ' בארץ, ובלי להלחיץ, אבל זה יופי של טיימינג לעבוד על דור ההמשך.

אחרי שהאורחים והמשפחות חזרו לשגרה, עבר הזוג הישראלי- ספרדי ממזג האוויר הלוהט של ארצנו הקטנטונת, לטמפרטורה קצת יותר נמוכה, שכוללת שוטטות בעיר עם מטריות גדולות כדי להסתתר מהמבול. ולחשוב שרק אתמול סיפרנו לכם על הפרוייקט המיוחד של קורל בבגדי ים לקראת המונדיאל… לא יודעים מה קורה שם בטוקיו, אבל אם קורל באזור סביר להניח שחם מאד.












מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי