היהלום מנתניה: חגי גולדנברג כרע ברך

יובל אמזלג
יובל אמזלג | אלבום פרטי

גם תורו של מגן מכבי נתניה לסגור את הבאסטה הגיע ולחמם את אצבעה של הצמודה שלו בשלוש שנים האחרונות, יובל אמזלג היפייפיה, והוא החליט להכריז על כך בחופשה של השנים במיאמי

(גודל טקסט)

הפגרה השנה נפתחה בקול תרועה כאשר היה זה לידור כהן הראשון לכרוע ברך בעת חופשה בניו יורק ולהציע לאלכסנדרה בושרי להיות שלו לעולמים. לאחר מכן, בסיומה של חופשה חלומית במלדיביים, רמי גרשון עשה זאת ושידרג את השנה הלא פשוטה שעבר אחרי שביקש את ידה של נטע אלחמיסטר המטאורית הבלתי ניתנת לעצירה. בשבוע שעבר, שוערה של הפועל תל אביב, אריק ינקו החליט גם הוא שתחילתה של חופשה אקזוטית במלדיביים חייבת להיות בסימן הצעת נישואים לספיר יולי, זוגתו המהפנטת.

והנה הגיע זה תורו, של מגנה של מכבי נתניה, הקבוצה הכי מרעננת של העונה החולפת, חגי גולדנברג לסגור את הבאסטה ולחמם את אצבעה של הצמודה שלו בשלוש שנים האחרונות, יובל אמזלג היפייפיה. המשותף לכל ההצעות של שחקני הליגה הוא הלוקיישן, טיול בחו"ל. גם במקרה של זוג הדוגמנים הבלונדיניים מדובר בהצעה שהתרחשה בעת חופשה במיאמי. יובל את חגי הגיעו לקרוז בבהאמס, ועגנו בארובה ביום האחרון של שיט התענוגות.

ההצעה המרגשת הייתה בחוף הפלמינגו המטריף כפי שניתן לראות בתמונות, ולא נראה לנו שיישכחו את הרגע הזה לעולם. את הטבעת מסתבר, רכש המגן כבר לפני חודשיים מהמעצב אושרי מלכה, והצליח להסתיר אותה מזוגתו. יש לו מזל שמדובר בבחורה סופר עסוקה, לא סתם, יש לה עסק של בגדי ים לנהל! בסופו של דבר, גולדנברג כרע ברך, ויובל היפייפיה התרגשה כל כך שהדמעות פשוט זלגו ללא הכרה… המון מזל טוב לזוג היפה!!!






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי