דוגמנית הנשקים ששואפת להביא את הירי הספורטיבי לאולימפיאדה

אורין ג׳ולי
אורין ג'ולי | אינסטגרם

היא התגייסה לצבא כ"ילדה מורעלת", הצליחה להגשים את הייעוד ולשרת כקרבית והתאהבה בנשקים. אורין ג'ולי מספרת בראיון על הקריירה המסקרנת, השאיפות, מאות אלפי העוקבים באינסטגרם והחלום הגדול

(גודל טקסט)
מי אמר שרק גברים חובבים נשקים? תשאלו את אורין ג'ולי, היא תספר לכם איך בזכות התפקיד שלה בצבא היא התאהבה בנשק. כיום היא דוגמנית כלי נשק, מפקדת מטווח שמתעסקת בירי ספורטיבי ובעלת חברה לשיווק ומדיה חברתית. עם למעלה מרבע מיליון עוקבים, היא חולמת להכניס עוד נשים לתחום והשאיפה שלה בחיים היא בכלל לכבוש את הוליווד. הקשב המפקדת!


ג'ולי בת ה-24 מתגוררת בקריית אונו עם אמה ושואפת להגיע ליום בו תהיה רשאית להסתובב עם אקדח 24/7. אביה נפטר לפני חמש שנים ממחלת הסרטן עוד כשהייתה בצבא, ומאז בת הזקונים גרה ומטפלת באמא. "תמיד באינסטגרם חושבים שיש לי חיים מושלמים, אבל ממש לא. אמא שלי עברה אירוע מוחי ואני מטפלת בה. אני תמיד משתדלת להראות את כל התמונה, ולא רק את הצדדים הטובים שאנשים מראים ברשת".


איך התחילה אצלך החיבה לנשקים?
"מהצבא. התגייסתי כג'ובניקית והייתי ילדה מורעלת, היה לי פרופיל 64 על אסטמה לא פעילה. אחרי שנה הצלחתי לעבור לקרבי. אני ציונית והחלום שלי היה להיות קצינה לוחמת. הגעתי לקורס מכ"ים, נפצעתי ונחתי חודשיים – מה שגרם לי להיות מאוד ממורמרת. אחרי זה הגעתי לחפ"ק שיש בו רק גברים. אחרי שכנועים רבים נכנסתי ואחריי הגיעו עוד בנות. בחצי השנה האחרונה העליתי הרבה תמונות שלי במדים, ככה שראו שאני לוחמת ושתוך כדי אני שומרת על הנשיות שלי כדי לעודד נשים נוספות גם להתגייס לקרבי ויצא לי ללוות המון בנות שרצו להיכנס לתחום".



ג'ולי חושפת את סיפורה. "הייתי ילדה מורעלת" (אינסטגרם)


ככה הפכת להיות דוגמנית נשקים?

"אחרי השחרור פנתה אליי חברה לנשקים וציוד קרב ונכנסתי שוב לתחום מאד גברי. דגמנתי כלי נשק בכל העולם. בארה"ב ובאירופה אנשים עוצרים אותי ברחוב ואומרים לי: 'אורין ג'ולי מהאינסטגרם!'. חוץ מזה, יש לי חברה משלי לשיווק ומדיה חברתית של חברות כלי נשק, זאת העבודה שלי. לפני עבדתי בהייטק, אבל כבר אין לי זמן לזה ואני מרוויחה סבבה לגמרי".


ומעבר לדוגמנות, את גם מתעסקת בירי ספורטיבי?
"כן. קודם כל אני כל הזמן עושה מטווחים כדי לשמור על כשירות וגם זה הכיף שלי. לא משנה כמה אני יורה, אני יכולה לעשות את זה כל היום. היום אני במצב שאני מאד מבינה בנשקים ורציתי משהו מעבר לדוגמנות כי אני צריכה אדרנלין בגוף אז עשיתי קורס מפקחי מטווח. ככה הגעתי לירי המעשי, שהוא למעשה הירי הספורטיבי. זה תחום שלא מפותח בארץ אבל בחו"ל כן. לאולימפיאדה לא רוצים להכניס את התחום הזה כי הוא נחשב לא הומני, אבל זה לא נכון כי אנחנו יורים על מטרות וזה כמו קליעה למטרה. אנחנו עובדים על זה ומפתחים את זה ואני מקווה להכניס עוד בנות לתחום".


 

Help me choose! 1 or 2? #tb to #ShotShow 2018 in Las Vegas! ❤️ (Holding IWI Tavor TS12 Bullpup Shotgun – AMAZING!) – #guns #tavor #israel #orinjulie #iwi #badass #shotgun @iwi.il @shotshow #shotshow2018 #gunsgirls

A post shared by Orin Julie אורין ג'ולי (@orin_julie) on



עוד מספרת ג'ולי: "יש ממש תחרויות עם חוקים וכללים. זה ענף מטורף יש מלא חוקי בטיחות שחייבים לשמור עליהם ומאד מקפידים כי זה נשק, אין מקום לטעויות. אני מאד רוצה שזה יתפתח בארץ והשאיפה שלי זה להיות אלופה העולם. עכשיו קיבלתי אקדח אישי ואני כל הזמן מתאמנת במטווחים עם אלופי הארץ ואלופי אירופה".


 

Never apologize for the way you dress or the way you look. This is who you are. people will always have bad things to say. always look for the good side of things and NEVER apologize for who you are. Love yourself and don't be ashamed of it. Thank you all for your great support! ❤️ – לעולם אל תתנצלי על הדרך בה את מתלבשת או נראת. זו מי שאת! לאנשים תמיד יהיה משהו רע לומר. תמיד תחפשי את הצד הטוב בכל דבר ולעולם אל תתנצלי על מי שאת! תאהבי את עצמך ואל תתביישי בזה. *הפוסט כתוב בלשון נקבה אבל לגמרי פונה לשני מינים! חולה עליכם ועליכן!* ❤️ – #israel #orinjulie #fitness #gym #body #israeli #loveisrael #shecandoboth #girls

A post shared by Orin Julie אורין ג'ולי (@orin_julie) on



עם מאות אלפי עוקבים, איזה תגובות את מקבלת על התמונות?
"לדוגמנית אינסטגרם אני יחסית צנועה. לדוגמא, לא אצטלם עם הנשק עם בגד ים. אני תמיד עונה לכולם ומתמודדת עם התגובות הרעות והטובות. צריך לדעת להתמודד עם ביקורת".


ואיך את שומרת על הגזרה?
"אני מרימה משקולות, מתאמנת 4-5 פעמים בשבוע. אני מנסה ממש לשמור על התזונה אבל חולת שוקולד אז זה לא פשוט. לא אוכלת כל היום חזה עוף וירקות כמו שכוחם חושבים. המסר שלי זה לאהוב את עצמך ולא להתנצל על מי שאתה ואני עושה הסברה על ישראל באינסטגרם מטעמי מנסה להראות את הצד הטוב של המדינה כי האינטרנט מפוצץ שקרים".


 

Which outfit fits me the best? left or right? – ❤️ Thank you for this amazing picture and for supporting strong women all over the world @cutecountrygirls ❤️ #idf #shecandoboth #badass #guns

A post shared by Orin Julie אורין ג'ולי (@orin_julie) on


מה לגבי זוגיות? תפוסה?
"יש לי בן זוג שנתיים והוא ממש מפרגן לי. הוא בכלל עובד בהייטק, אין לו שום קשר לעולם הזה, אבל הוא מאד מאמין בי. החיים שלי מאד דינמיים והוא האיש של השקט שלי".


אז מה החלום הגדול?

"החלום שלי זה להיות שחקנית בהוליווד, כי גם למדתי משחק. אני הולכת לאודישנים, יש לי סוכנות, אני מחכה להזדמנות ולמפיק שיתקשר אליי מהוליווד… כל מי שכותב לי שאני חיה בסרט אני אומרת לו שהוא צודק, אני באמת חיה בסרט וזה היופי".


 

Doing what you love is freedom, loving what you do is happiness. (Shooting: Micro Roni & Glock 19) – #guns #range #shecandoboth #badass #orinjulie #shooting #weapon #girlsandguns #shooter

A post shared by Orin Julie אורין ג'ולי (@orin_julie) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי