תומר חמד: יש משמעות גדולה לזה שארגנטינה לא הגיעה

תומר חמד ושונית
תומר חמד ושונית | יח"צ

חלוץ ברייטון והנבחרת התייצב לקמפיין זוגי לוהט עם אשתו שונית באצטדיון בנתניה ("היא עושה את זה בטבעות") והתייחס למשחק שבוטל: אפשר היה לעשות את הדברים אחרת, גם מהצד שלנו"

(גודל טקסט)

זוכרים שסיפרנו לכם רגע לפני סוף השבוע שהליגיונר הבכיר שלנו, חלוץ ברייטון תומר חמד ואשתו שונית פרג'י, כידוע בעברה נערת ישראל וכוכבת הישרדות וי.אי.פי, נבחרו להוביל את הקמפיין הישראלי של מותג הטיפוח לגבר TABAC gentle men's care מבית 'לילית קוסמטיקה'? הבוקר הם התעוררו ממש מוקדם והגיעו בשעה שאתם עוד ישנתם לאצטדיון נתניה לצילומים זוגיים לוהטים במיוחד.

החמדים הגיעו אל האצטדיון שהפך הבוקר לסט צילומים אחרי שבילו את השבת בביתם שבקיסריה, ביום כיף של בריכה וברביקיו עם החברים הטובים והמאורסים הטריים רמי גרשון ונטע אלחמיסטר ואיתם בילו גם מאי ועידן ורד שמצפים לבן בכור בקרוב. כבר הרבה זמן לא יצא לנו לראות שיתוף פעולה כל כך מוצלח כמו של השניים.

היום חמד שיתף איך זה לצלם קמפיין ראשון לצד אשתו: "חוויה ממש כיפית ועם שונית לצידי זה עוד יותר מיוחד. גאים בעובדה שבחרו בנו, זאת הרגשה טובה ללא ספק. עדיין לא התרגלתי לסט צילומים מהסוג הזה, למרות הקמפיין לקסטרו ושונית מקלה עליי מאד. היא עושה את זה בטבעיות".


שונית ותומר חמד. "היא עושה את זה בטבעיות" 

"להצטלם באצטדיון בשבילי זה להיות במגרש הביתי שלי וזה כיף ונחמד, אבל כמובן שהייתי מעדיף לעמוד במגרש מול שחקנים ולשחק, אפילו בפגרה", סיפר החלוץ ששיתף בתחושותיו בנוגע לביטול המשחק מול ארגנטינה: "כמובן שאני מאוכזב כמו כולם וזה חבל בעיקר בשביל הקהל וכל מי שאמור היה להגיע ולראות שחקנים כמו מסי וחבריו לנבחרת ארגנטינה, זה לא דבר שרואים כל יום. בעיקר חבל בגלל הנסיבות. דבר כזה לא צריך לקרות ואני חושב שהיריבות שלנו צריכות להבין שיש משמעות גדולה לזה שהן לא מגיעות לכאן. אני חושב שהיה אפשר לעשות את הדברים אחרת גם מבחינתנו וגם מצידה של ארגנטינה, ומקווה שנזכה לראות נבחרות בסדר גודל כזה מגיעות לכאן בהמשך".

באשר לשונית, היא חוזרת למקומה הטבעי מול המצלמות ותככב כעת בקמפיין שלא נצליח לפספס. השניים וקוראים לזוגות הגולשים להשתתף באתגר הטבק, כאשר מבין המשתתפים יוגרל פרס של צפייה משותפת באחד ממשחקי המונדיאל עם הזוג. זה יקרה אחרי שהשניים ישובו מחופשה זוגית עליה סיפרה מיסיס חמד: "אנחנו מתרגשים לקראת המונדיאל,  אבל נתחיל אותו בחופשה זוגית. בסוף השבוע אנחנו טסים לארה"ב לבד לחופשה באל איי ובווגאס, לפגוש שני זוגות חברים שגרים שם".


חמד על ארגנטינה: "היריבות צריכות להבין שיש משמעות גדולה לכך שהן לא מגיעות"

על ניצול הזמן המקסימלי שלהם בישראל סיפרה: "יצא שאנחנו בארץ כמעט חודשיים, כי הליגה האנגלית נגמרה מוקדם ואנחנו מנצלים כל רגע. באנגליה יש מזג אוויר שאי אפשר לעשות הרבה אז אנחנו מגיעים לפה, רואים שיש 30 מעלות וזה הכי כיף לנו ובעיקר לבנות. למגורים בברייטון אנחנו ממש לא מתגעגעים, אבל כן לפינה שלנו ולאקשן של המשחקים. להצטלם עם תומר? אין יותר כיף מזה, כזה חתיך ונותן לי ביטחון – אז מה צריך יותר? אני נסעתי לחו"ל בעקבות תומר והתא המשפחתי שלנו ונתנו את מלוא תשומת הלב לקריירה שלו. היום אחרי שאנחנו שלמים עם כל מה שהשגנו, אנחנו נותנים מקום גם לדברים האלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי