סרחיו ראמוס מספק הצצה לחדר המלון שלו

פורטרט סרחיו ראמוס
פורטרט סרחיו ראמוס | אינסטגרם

בלם נבחרת ספרד כבר נמצא כמובן ברוסיה עם כל חבריו ובין אימון לאימון בחר לשתף את עוקביו במקום מגוריו לחודש הקרוב. גם האוהדים ריגשו אותו עם פורטרט ענק על בניין בקרסנודאר

(גודל טקסט)
קפטן ריאל מדריד ובלמה של נבחרת ספרד, סרחיו ראמוס, מתכונן במלוא המרץ עם נבחרתו לקראת שריקת הפתיחה של גביע העולם ונמצא בקרסנודאר, שם השתקעה "לה רוחה" והאיצה את הכנותיה לקראת המשחק ביום שישי מול פורטוגל. ראמוס ניצל את אחת ההפסקות לאימון אינטנסיבי במיוחד והחליט לשתף את 24 מיליון עוקביו באינסטגרם ולהראות להם איך נראה חדרו במלון העיר הרוסית.


"זה החדר שלי בקרסנודאר", אומר ראמוס בסרטון שהעלה לרשת החברתית ובו הוא מסביר אילו פריטים מלווים אותו במהלך השהות הרחק מביתו שבמדריד. "שלי, תמיד איתי", הוא כתב בפוסט שמלווה את הווידאו והתכוון לתמונות שסידר ליד המיטה, שם אפשר לראות תצלום של ראמוס במשחק, והכי חשוב, תמונות של אשתו פילאר ושלושת ילדיהם, סרג'יו, מרקו ואלחנדרו שנמצאים איתו 24/7.


חוץ מזה, הספרדי גם סופר התלהב ממחווה שעשו עבורו אוהדי הנבחרת שמחזיקים אצבעות להגעה לגמר ולנצח את המונדיאל הקרוב ולכן ציירו פורטרט של השחקן על בניין בקרסנודאר, כדי שראמוס יהנה בעצמו מהמתנה. אשתו מתכננת להגיע לשבוע המשחקים השני, כך שיוכל ליהנות גם מתמיכת המשפחה מקרוב. איך אומרים בספרדית? ואמוס אספניה!


 

Los míos, siempre conmigo. Mi casa para #Rusia2018. @alejandrosanz …

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on




 

¡Gracias!

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on



 

¡Tarde en familia! An afternoon with the family! @pilarrubio_oficial #SergioJr #Marco #Alejandro #PasiónPorMiFamilia

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on



 

Sois el motor de mi vida. Por vosotros lucho cada día por ser mejor. Con vosotros vivo una vida plena y feliz. Os dedico cada éxito, porque el éxito es vuestro. You are the force that drives my life. It's all of you that make me strive to be better every day. You make my life complete and happy. I dedicate every success to you, because that success is yours. @pilarrubio_oficial #PasiónPorMiFamilia

A post shared by Sergio Ramos (@sergioramos) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי