ככה מתכוננים למונדיאל: קסיאס וקרבונרו בחופשה לוהטת

שרה קרבונרו, איקר קסיאס
שרה קרבונרו, איקר קסיאס | אינסטגרם

שוער פורטו ומי שכיכב בעבר בנבחרת ספרד לקח את המשפחה לחוף פרטי באיטליה לפני שיחל קריירה חדשה כפרשן, אשתו, עיתונאית ושדרית ספורט כידוע, עלתה על ביקיני וסובבה לא מעט ראשים באיזור

(גודל טקסט)
רגע לפני שהמריא לרוסיה כדי לשדר את גביע העולם, שוערה של פורטו ומי שכיכב בעבר בנבחרת ספרד, איקר קסיאס, ניצל את ההזדמנות לנוח עם משפחתו במתחם בלעדי בסרדינה כשאשתו, העיתונאית ושדרית הספורט שרה קרבונרו, נצפתה לוהטת בביקיני.


שתי זכיות ביורו עם ספרד ואחת במונדיאל ב-2010 בקריירה המפוארת של קסיאס, וגם רגע בלתי נשכח שייזכר לנצח כאחד הרגעים המרגשים והחצופים של הכדורגל העולמי, אז אחד השוערים הגדולים בכל הזמנים לא יכול היה לעצור את ההתלהבות מהזכייה בגביע העולם ונישק את אשתו – שהייתה אז חברתו – במהלך ראיון לאחר הניצחון. קסיאס נחת אתמול במוסקבה כשהוא נרגש במיוחד לקראת התפקיד החדש שלו מחוץ לכר הדשא, כפרשן של רשת הטלוויזיה המקסיקנית TvAzteca.


שנייה לפני ההגעה לרוסיה, השוער סיים חופשה חלומית לצידם של אשתו ושני ילדיהם ב -"The Forte Village Resort" שבסרדיניה. המלון האקסקלוסיבי הממוקם מדרום לאי האיטלקי, כולל חוף פרטי המשתרע על פני 47 דונם של גנים פסטורליים, שם גברת קרבונרו-קסיאס מצאה לנכון להצטלם בביקיני ולסובב לא מעט ראשים.


 

F R E E D M. #modovacaciones #familia #slowlife #creandorecuerdos #boom

A post shared by Sara Carbonero (@saracarbonero) on



רק כדי לסבר את האוזן, מחיר לחמישה ימים בריזורט המפואר נע בין 5,000 ל-25,000 יורו בהתאם לסוג לינה, ואתם יכולים לתאר לעצמכם שעם תיוג קטן בחשבון שמונה 12.5 מיליון עוקבים, ספק אם השוער ומשפחתו שילמו אפילו יורו אחד.




קסיאס כבר נחת במוסקבה ופגש חברים ותיקים



עוד לפני זה הוא בילה עם אשתו בחוף פרטי


 

☀️⛅️⚽️⛱

A post shared by Iker Casillas (@ikercasillas) on



 

Inmejorables vistas las que tenemos desde el set de @Azteca de la Plaza Roja. Increíble Moscú.

A post shared by Iker Casillas (@ikercasillas) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי