מסתמן: נייאמר ישתף פעולה עם בר רפאלי

ניימאר
ניימאר | האתר הרשמי

בנוסף למשא ומתן המתקדם מאוד עם קים קרדשיאן, קרולינה למקה ברלין הודיעה שהחלה במו"מ עם כוכב נבחרת ברזיל. כידוע, דוגמנית העל משמשת כבר שנים כפרזנטורית של הרשת ומחזיקה בכחמישה אחוז ממניותיה

(גודל טקסט)

נבחרת ברזיל יכולה לחייך רגע לפני שריקת הפתיחה של מונדיאל 2018 כיוון שאליל הסלסאו, נייאמר, חזר בכושר מצויין מהפציעה שלו והוא רעב ורענן מאי פעם. בעת שכוכבה של פאריס סן ז'רמן מוכן ומזומן למשחקי גביע העולם, בשורה נוספת משמחת את ליבו ואת חשבון הבנק שלו. קרולינה למקה ברלין הודיעה אמש (רביעי) כי על רקע ההתרחבות הבינלאומית והכניסה לשוק המשקפיים העולמי, החלה החברה במשא ומתן עם שחקן הכדורגל, זאת בנוסף למשא ומתן המתקדם מאוד עם קים קרדשיאן.

הייתכן שאחרי שכיכב ברשתות לצידן של נטע אלחמיסטר ובר זומר, נייאמר ישתף פעולה עם לא אחרת מבר רפאלי?! רפאלי משמשת כבר שנים כפרזנטורית של הרשת ומחזיקה בכחמישה אחוז ממניות החברה שכאמור נוסדה בתל אביב בשנת 2010 וכיום מתרחבת בקצב אסטרונומי. בזמן שהברזילאי יתעסק בלהגיע לשלבים הגבוהים עם נבחרתו במונדיאל, הסוכנים שלו יעשו את המשא ומתן עבורו ואנחנו נתפלל שהלוואי והקמפיין הזה ייסגר ונזכה לראות את הלהטוטן מגיע לארץ הקודש. אם לא מסי, אז לפחות נייאמר.


בר רפאלי. בקרוב תשתף פעולה עם ניימאר? (יח"צ רני רהב)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי