הנשים שמאחורי השחקנים החזקים במונדיאל

אנטונלה רוקוסו
אנטונלה רוקוסו | אינסטגרם

אנטונלה של ליאו מסי תבלה ברוסיה עם סופי של לואיס סוארס, ג'ורג'ינה תתמוך מהיציע בכריסטיאנו רונאלדו והן ממש לא היחידות שיגיעו לככב לצד בעליהן בגביע העולם. שמונה הנשים שימשכו את תשומת הלב הקיץ

(גודל טקסט)
ליבם של הישראלים עוד כאוב מההברזה הקשה של ליאו מסי ונבחרת ארגנטינה, אך מה שימתיק את הסיטואציה המבאסת הוא ללא ספק המונדיאל שבפתח. גביע העולם הוא לא רק הזדמנות לראות את הכוכבים הגדולים ביותר של הכדורגל במקום אחד, אלא גם מאפשר לקבל הצצה לחיים האישיים של השחקנים, או ליתר דיוק, לפגוש את הנשים שלהם. מי מגיעה לכל משחק, האם הילדים נשארים בבית ואיך מעודדים את הבעל מהיציע? מתוך 32 נבחרות, קבלו את שמונה הנשים שסביר להניח ימשכו את רוב תשומת הלב באירוע הענק של הקיץ.


ארגנטינה  אנטונלה רוקוסו, אשתו של ליאו מסי. אח מסי מסי, איך לא הגעת לקבל ברכה מאיתנו לפני המונדיאל, איך? אם נשים את זה בצד, מי שלא מכיר את אהובתו הנצחית אנטונלה, שמלווה אותו עוד מהימים שגדלו ברוסאריו, אז באמת שהגיע הזמן. שנים שהם יחד, אך רק בשנה שעברה התחתנו והם הורים לשלושה בנים מתוקים, דור ההמשך של הפרעוש: טיאגו, מתאו וסירו. כעיקרון אשתו של מסי לא באמת צריכה לעבוד יום בחייה, אבל הארגנטינאית חוץ מלהיות אמא במשרה מלאה היא גם בעלת מותג הנעליים Sarkany, בשיתוף פעולה נפלא עם סופי סוארס, חברתה הטובה.


 

❤️❤️❤️ @leomessi #thiaguimatu ⚽️⚽️#ciro

A post shared by AntoRoccuzzo88 (@antoroccuzzo88) on



פורטוגל – ג'ורג'ינה רודריגס, בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו. יש הרבה שירימו גבה על מערכת היחסים של CR7 בן ה-33 עם הדוגמנית הספרדייה בת ה-22, אבל לא נראה לנו שזה מעניין אותה. בכל זאת, אחרי שלושה ילדים מאם פונדקאית, היא היחידה שגם עשתה לו ילדה. הרקדנית לשעבר שהפכה לדוגמנית והכירה את הפורטוגלי בעת שעבדה בחנות בגדים יוקרתית מלווה אותו כמעט שנתיים ומחכה גם היא לטבעת, בדומה לאנטונלה של מסי שהפכה לאשתו רק לפני שנה. תהיו בטוחים שהספרדייה שמגדלת את ארבעת ילדיו של רונאלדו באהבה, גם תגיע לתמוך בו מהיציע.


 

CAMPEONES #cr7 #ch5mpions #championsleague #champ13ns #realmadrid

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



ברזיל – ברונה מרקזין, בת הזוג של ניימאר. היפייפיה הברזילאית של מלך הסלסאו היא דוגמנית ושחקנית מצליחה לא רק בברזיל, אלא כבר באופן בינלאומי. עם כמעט 30 מיליון עוקבים, כל צעד שהזוג הזה עושה יחד זוכה לעשרות מיליוני תגובות ולייקים. בזמן שהיה פצוע והתאושש בארבעת החודשים האחרונים, מרקזין חיממה את ליבו ואת מיטתו ואפילו הספיקה לככב איתו בקמפיין חדש לרשת ביגוד עולמית. למשחק הראשון מול נבחרת שווייץ, הברזילאית צפויה להגיע ולעודד את ניימאר מהיציע.


 

Muito obrigada @cea_brasil pela oportunidade de fotografar com esse modelo maravilhoso! Sou fã @neymarjr ! (Entendedores entenderão) Foi um prazer fazer a campanha! E a minha coleção de lingerie exclusiva tá linda! #BruMarNaCeA #LingerieBrunaMarquezine #NamoradosCeA

A post shared by Bruna Marquezine ♡ (@brumarquezine) on



אורוגוואי – סופי בלבי, אשתו של לואיס סוארס. החלוץ בן ה-31 של ברצלונה הוא כבר מלך השערים של הסלסטה בכל הזמנים עם 50 כיבושים ורוצה להוביל את הנבחרת לקמפיין מכובד נוסף לאחר ההדחה בשמינית הגמר במונדיאל האחרון. אשתו סופי ושני ילדיהם ישהו ברוסיה במהלך כל התקופה שאבא לואיס יישחק עם הנבחרת. חוץ מזה כבר הבנו שזוג האוהבים הוותיק הם הבסטיז של מסי ואנטונלה, וגם הפעם כשהחברים הטובים משחקים בנפרד, הנשים עדיין מתכננות לבלות ברוסיה יחד.


 

caritas de felicidad! ❤️⚽️ @luissuarez9

A post shared by Sofi (@sofibalbi) on



ספרד – אנה אורטיז, אשתו של אנדרס אינייסטה. קפטן ברצלונה האגדי בן ב-34, שעזב הקיץ את הקבוצה בה גדל לטובת יפן, ינסה להוביל את ספרד לזכייה שנייה בתולדותיה במונדיאל. הגאון הקטלוני אמנם כבר זכה עם לה רוחה פעמיים ביורו ב-2008 ו-2012 ובמונדיאל ב-2010 והיה חלק משמעותי מדור הזהב של הכדורגל הספרדי, אך ישמח מאד לזכות פעם נוספת באליפות העולם לקראת מה שמסתמן כסיומה של הקריירה הבינלאומית שלו. אשתו אנה, לצידו כבר 15 שנים ולהם שתי בנות ובן. חוץ מלתמוך בו, אנה מספרת שהאהבה שמקבל בעלה ברורה לה מכיוון שהוא לטענתה "האדם הטוב יותר שהכרתי מימי, וכל דבר שקורה לו מגיע לו".


 

❣️FAMILIA❣️ #agradecidos #avapas

A post shared by Anna (@annaortiz34) on



קולומביה – לורלי טרון, אשתו של רדאמל פלקאו. בגיל 32, מלך השערים של נבחרת קולומביה בכל הזמנים רוצה לבסס את מעמדו כמלך השערים של הטריקולור של דרום אמריקה ולכל הפחות לשחזר את הופעת השיא של הנבחרת במונדיאל הקודם בברזיל עם הגעה לרבע הגמר. אשתו לורלי, הייתה רק בת 16 כאשר פגשה את אהבת חייה. כאשר פלקאו שיחק בריבר פלייט פגש את הארגנטינאית שלו והיא עברה איתו לפורטוגל ואחרי מספר שנים התחתנו. כיום הם נשואים 11 שנים ולהם 3 בנות שנולדו בהפרש של שנתיים אחת מהשנייה.


 

A post shared by Lorelei Tarón (@loreleitaron) on



מצרים – מגי סלאח, אשתו של מוחמד סלאח. למרות גילו הצעיר, סלאח התחתן כבר בגיל 20 ולזוג יש ילדה בת 4 בשם מכה. כן, על שם העיר הקדושה למוסלמים, מקורי מצד ההורים המצריים. מגי נולדה בלונדון ומסתבר שהשניים הכירו כאשר מוחמד הצעיר שיחק בצ'לסי, ונפגשו בבית חולים מקומי בעת שלמדה ביו טכנולוגיה ועד היום עוסקת בתחום. סלאח מודה שאשתו וביתו נמצאות לצידו, הוא נותן את התצוגות המרשימות ביותר על המגרש ויקווה לעשות זאת גם עם נבחרתו מחר במשחק הפתיחה מול אורוגוואי.





אנגליה – ניקי פייק, אשתו של אשלי יאנג . שחקן הכנף/המגן השמאלי בן ה-32 של מנצ'סטר יונייטד ינסה להותיר את חותמו ולתרום לחבורה הצעירה של גארת' סאות'גייט מניסיונו הרב. למרות שאף אחד לא נותן להם סיכוי אמיתי, יאנג ונבחרת שלושת האריות מפנטזים על זכייה סנסציונית שתסיים המתנה ארוכה של 52 שנה מאז הזכייה ההיא במונדיאל 1966. גם ליאנג סיפור אהבה ותיק שמפגיש בינו לבין אשתו עוד כשהיו תיכוניסטים. את שני ילדיהם, טיילר ואליארנה, הביאו הרבה לפני שהתחתנו. רק לפני שלוש שנים החליפו נדרים במלון יוקרתי בלונדון.


 

#manchesterunited#manutd#manunited#mufcwags#footballwags#ashleyyoung#young#nickypike

A post shared by Man Utd Family (@manutdfamilies) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי