הפאדיחה של קורל סימנוביץ' רצה ברשת

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

הדוגמנית ובעלה הטרי סרג'י רוברטו עזבו את ירח הדבש בטוקיו לטובת חופשה באי האיטלקי קאפרי, שם צלם פפראצי תיעד אותה ללא חלק עליון

(גודל טקסט)
אחרי ירח דבש מהנה במיוחד בטוקיו, יפן, הזוג הנשוי הטרי והיפיוף קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו מצאו לנכון לבקר ביעד נוסף ולנצל את הפגרה של קשרה של ברצלונה, שכידוע לא זומן למונדיאל עם נבחרת ספרד. כבר חמישה ימים שהם משתזפים באי האיטלקי, קאפרי. בין כוס יין, לנופים ולשלל בגדי הים, הדוגמנית הישראלית לא חשבה שתיפול גם היא קורבן לתמונות חושפניות שלה שרצות ברשת, אשר צולמו באי ידיעתה בזמן שיזוף על החוף.


הזוג נתפס בעדשת המצלמה של צלם פפראצי מקומי שעקב אחרי השניים במשך מספר שעות ותיעד כל צעד שלהם. השחקן והדוגמנית נראים מאושרים כשנהנו משנורקלינג, שיזוף על מזרוני ים ואפילו רגע בו סימנוביץ' מצלמת את רוברטו קופץ אל תוך המים. הצלם העקשן לא ויתר וכשיצאו להתייבש על מיטות השיזוף, סידרה מיסס רוברטו את החלק העליון של הביקיני, אז נתפסה בתמונה עם חזה חשוף, כך שבוודאות לא הייתה מסכימה עם הקביעה כי מדובר ב"תמונות עירום".


רק ביום ראשון האחרון שיתפה קורל את 550 אלף העוקבים שלה באינסטגרם כמה היא נהנית וכיף לה להתאמן במקום היפה בעולם, שלצערה כיאה למעמד של כוכבת בינלאומית ואשתו של שחקן ברצלונה היא זוכה לאהדה גדולה בקרב צלמי פפראצי. מקווים בשבילה שלא יעכירו את אווירת החופשה האיטלקית של הזוג הספרדי-ישראלי שנסע להתרחק מההמולה היום יומית.


 

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

☀️❤️

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

Workout in the most beautiful place

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי