מנייה בעלייה: הג'וב החדש של ערן זהבי

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | אודי ציטיאט

כוכב גוואנגז'ו נבחר לשמש כפרזנטור של החברה מאניה ג'ינס: "מציג ערכים של מצוינות שמתחברים לערכי המותג". וגם: קמפיין אפשר לפנטז על קמפיין משותף עם אשתו המהממת?

(גודל טקסט)
ערן זהבי נמצא בימים אלו בחוף ניו פורט שבקליפורניה במסגרת מחנה האימונים של גוואנגז'ו לקראת פתיחת עונתו השלישית במועדון שהפך אותו לשחקן הישראלי המרוויח בכל הזמנים. ובעוד זהבי מכין עצמו לעונה שם בארה"ב, כאן בארץ 'מאניה ג'ינס', חברת האופנה הישראלית המובילה לגברים, הודיעה כי בחרה בו להיות הפרזנטור של המותג.


זהבי יככב בקמפיין הקרוב ויציג את קולקציית סתיו חורף 2018/19 החדשה של המותג לקראת החגים כשהצילומים לקמפיין יתקיימו בסין בשבועות הקרובים. חברת האופנה בחרה בערן זהבי כי לטענתה הוא מזוהה עם הערכים שלה. מישל רוגוף, הבעלים של קבוצת מאניה גרופ, אמר: "ערן זהבי היווה עבורנו את הבחירה הטבעית. הוא מציג ערכים של מצוינות, דבקות במטרה ולייף סטייל שייחודי לו, שמתחברים עם ערכי המותג והחוויה האופנתית הייחודית המובילה שהוא מציע לגברים מעיזים וחובבי טרנדים".


באותה נשימה הצטרף זהבי לחברת אליט מודלס, תחת שרביטו של הסוכן שי אביטל, המנהל האישי של נטע אלחמיסטר, קורל סימנוביץ', בר זומר ועוד. אביטל בירך את זהבי בחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "ברוך הבא למשפחה ובהצלחה באחד הקמפיינים הגדולים בארץ". אנחנו כבר תוהים לעצמנו אם הרשת בונה על איזה קמפיין משותף עם אשתו היפה שי בהמשך? רק תוהים.


 

ברוך הבא למשפחה ובהצלחה באחד הקמפיינים הגדולים בישראל @eranzahavi @mjmaniajeans @eitan_tal

A post shared by Shai Avital (@shaiavital1) on

 

Sunday ☀️ #lasvegas#

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי