סרג'י מפרגן: הצלם הספרדי הפרטי של קורל

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו, מארק בארטרה
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו, מארק בארטרה | Instagram

הזוג הטרי ממשיך לנפוש ואחרי יפן ואיטליה נחת במיקונוס, שם הצטרפו לחברים הכי טובים מארק בארטרה ואשתו לווילה מפוארת עם בריכה פרטית. והמפתיע? זה לא היה רוברטו שצילם את אשתו בפוזות במים

(גודל טקסט)
אחרי שסיפרנו לכם על החופשה היוקרתית של קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו בקאפרי, האי האיטלקי המרהיב ביופיו, הנשואים הטריים המשיכו ליעד נוסף. השניים נחתו במיקונוס לפני יומיים ושם פגשו את זוג החברים הטובים שלהם, מארק בארטרה בלמה של ריאל בטיס שנשאר גם הוא מחוץ לסגל ספרד למונדיאל ואשתו מליסה חימנס. בפעם האחרונה שהחבורה הזאת בילתה יחד, זה היה בארץ הקודש בחודש שעבר כאשר החברים הספרדיים הגיעו להרים בחתונה המדוברת בחוות רונית.


הרביעייה מבלה יחד מהרגע שסרג'י את קורל הפכו לזוג, כך שלטייל סביב העולם היה מתבקש בהחלט. קורל שלנו שמה פס על הצילומים החושפניים של צלם הפפארצי שדלפו לפני מספר ימים ונראית מאושרת בקרב בעלה והחברים ששכרו וילה מפוארת עם בריכה פרטית. חוץ מלהשתכשך במים ולהשתזף, החבר'ה משתעשעים בקפיצות ואפילו זיהינו את הכישרון העולה של בארטרה, ששימש כצלם פרטי לדוגמנית הישראלית היפייפיה שבקלות עשתה את מה שהיא יודעת הכי טוב, פוזות וחיוכים למצלמה.


מליסה, אשתו של בארטרה וחברתה הטובה של קורל, תפסה את הרגע ושיתפה את מאות אלפי העוקבים שלה תחת הכותרת: "מכורה לתמונות". אנחנו זורמים לחלוטין עם ההתמכרות הזאת של קורל שנראית מיליון דולר!! חוץ מזה החבורה גם עושה חיים בשיט באזור היווני המדהים, יוצאים בערבים, חיים את החלום של אלו שלא נמצאים ברוסיה ברגעים אלו.















 

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

Dinner with this beauty #aboutlastnight✨cheers

A post shared by Melissa Jimenez (@melissajimenezgp) on






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי