סבאלטה חושף את הסודות של מסי: "הוא בוחר את צ'לסי"

ליאו מסי עם פאבלו סבאלטה
ליאו מסי עם פאבלו סבאלטה | Gettyimages

פרשן ה-BBC גילה איזו קבוצה מעדיף הפרעוש כשהוא משחק בפלייסטיישן. וגם: מה הם עשו במועדונים והאם כוכב ברצלונה וארגנטינה יודע לבשל גם מחוץ למגרש?

(גודל טקסט)

אמנם פאבלו סבאלטה, שחקנה הארגנטינאי של ווסטהאם יונייטד, לא משחק עם נבחרתו במונדיאל הנוכחי, אך זה לא הפריע לו להתראיין לרשת BBC, שם משמש כפרשן ולחשוף מספר סודות על חברו לנבחרת ארגנטינה, ליאו מסי שנמצא תחת לחץ אדיר בימים אלו. כזכור סבאלטה ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הנבחרת הבוגרת באוגוסט 2005 כשפתח בהרכב משחק הידידות מול הונגריה, במשחק בו ערך גם הפרעוש את הופעת הבכורה שלו, כך שהשניים עברו לא מעט יחד.

סבאלטה בן ה-33 פתח את השאלון על מסי ואמר: "אף פעם לא ראיתי שחקן שנע עם הכדור במהירות כמו מסי. יש לו כבוד ענק לשחק במדי הנבחרת, ובארגנטינה מצפים ממנו לעשות הכל". על ההיכרות ביניהם סיפר: "הכרנו כשמסי היה בערך בן 17 ועשה את ההופעה הראשונה שלו בקבוצה הבוגרת של ברצלונה. בכל סוף שבוע היינו יוצאים לכמה דרינקים, ויצאנו גם למועדונים. שנינו היינו רקדנים גרועים במיוחד, אז העדפנו לשבת בצד ולשתות".


סבאלטה ומסי. עברו לא מעט יחד (Gettyimages)

על השאלה האם מסי יודע לבשל השיב: "אין סיכוי. הוא לא יודע לעשות כלום במטבח, לא נראה לי שהוא אי פעם ניסה בכלל. יותר מזה, הוא בכלל לא יודע איפה המטבח בבית שלו. הכי רחוק זה להזמין טייק אוויי". על משחקי הפלייסטיישן המשותפים שלהם הוסיף: "אני הייתי טוב יותר בפלייסטיישן ממסי. הוא בחר בצ'לסי הרבה. שיחקנו הרבה באינטרנט כשאני גרתי בברצלונה והוא גר במרחק של כחצי שעה נסיעה מהעיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי