הנחמה של שחקני נבחרת ספרד

פילאר רוביו
פילאר רוביו | Instagram

הנשים של שחקני הלה רוחה ניחמו את בני זוגן אחרי ההדחה הכואבת בפנדלים לרוסיה המארחת, גם אלבארו מוראטה שנשאר בבית הביע את תמיכתו

(גודל טקסט)
נבחרת ספרד נפרדה אמש (ראשון) מגביע העולם ברוסיה בשלב שמינית הגמר אחרי שהפסידה בקרב פנדלים מותח למארחת הטורניר. לא מעט שחקנים ספרדים הביעו והראו את האכזבה והעצב שלהם בעקבות הכישלון במונדיאל, כשהניצחון ב-2010 נראה כל כך רחוק. הנחמה הטובה ביותר עבור פיקה, אינייסטה, ראמוס ושאר החברים היא לקבל תמיכה ואהבה מיקיריהם.


שלוש מנשות הכדורגלנים הספרדים כבר הספיקו להגיב לתבוסה של הבעלים באינסטגרם והראו את תמיכתן בפומבי: פילאר רוביו, שרה סלומו וביאטריס אספחל, זוגותיהן של סרג'יו ראמוס, איסקו וקוקה. רוביו, אשתו של קפטן לה רוחה, הייתה אחת מאלו שלא נסעו לרוסיה אבל עודדה את הקבוצה ואת בעלה מביתה על ידי הקדשת שני פוסטים בחשבון הנפוח שלה: תצלום שבו היא מופיעה עם שלושת ילדיה, כולם לבושים בחולצתו של אבא, ווידאו של בנו מרקו שולח חיזוקים ועידוד.


ברגע ההפסד היא הרגישה צורך לחזק את השחקן שלה ואת הנבחרת הלאומית ושיתפה: "אנחנו תמיד נהיה גאים בכולכם ובכדורגל שלכם. אנחנו חיים כל רגע של מאמץ, הקרבה, התלהבות ומחויבות לדגל ואתם דוגמא אמיתית למקצוענות. תמיד קדימה!"


גם שרה סלומו, אשתו היפייפיה של איסקו, הרגישה צורך לשלוח מסר אישי ישירות לספרדי שלה: "כמה אני גאה בך, וכמה אני אוהב אותך, אתה הכי טוב".


עוד אחד שמצטרף לנשות חבריו לנבחרת הוא אלברו מוראטה, שבדומה לסרג'י רוברטו לא זומן לסגל נבחרתו אך בחר להביע את תמיכתו לאחר הדחתה וכתב על תמונה של דגל ספרד : "תחי ספרד! הגאווה של כולנו".













 

¡Vamos España! ¡Vamos Papi @sergioramos! Contigo siempre, te queremos ⚽ #sergiojr, #marco, #alejandro, #Rn'R

A post shared by Pilar Rubio (@pilarrubio_oficial) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי