מחפשים אהבה? תכירו: השדכנית סימנוביץ'

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו, מארק בארטרה
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו, מארק בארטרה | Instagram

הדוגמנית הישראלית, שבימים אלו נופשת בספרד עם בן זוגה הכדורגלן הספרדי סרג'י רוברטו, מפרגנת לאחד מחבריו הטובים מימיהם המשותפים במחלקת הנוער של ברצלונה

(גודל טקסט)
 אז מה עושה מי שלא זומן לסגל נבחרתו? נופש כמובן. אמנם סרג'י רוברטו לא זומן לסגל נבחרת ספרד, אך תהיו בטוחים שהוא כואב את הדחתה בשלב כה מוקדם מגביע העולם ברוסיה. הקשר יכול להתאושש ולצאת מההלם בעת שנמצא בזרועותיה של אשתו היפייפיה, קורל סימנוביץ'. כעת, אחרי נופש בקאפריי, חופשה מרובעת ביוון עם החברים הטובים מארק בארטה, ואשתו מליסה חימנס, הזוג הספרדי – ישראלי מבלה ביעד שלישי (אל תקנאו) והפעם האי הספרדי איביזה על המפה.


רק לפני חודש החברים הטובים של סרג'י שלנו סרג'י גומז, מארק מונייסה וקארלס פלנטה הגיעו לתל אביב כדי לחגוג עם הזוג הצעיר את חתונתם. לכן, מה מתאים יותר מאשר חופשת בטן גב יחד באי המסיבות של ספרד? החבורה הגיעה עם הנשים פרט לאחד החברים, קארלס פלנטה. אם את השם במקרה לא יצא לכם לשמוע, מדובר בבלם/ המגן השמאלי של ג'ירונה, ששיחקה העונה לראשונה אי פעם בלה ליגה ואף השיגה ניצחון היסטורי על ריאל מדריד. פלנטה בן ה-27 שיחק סך הכל חמישה משחקים העונה ויקווה לקבל הזדמנות בפתיחת העונה הבאה ולקבל יותר דקות משחק.


מה שאותנו הרבה יותר עניין מהפן המקצועי זה העובדה כי מדובר בחבר ילדות של רוברטו, שגדל איתו בלה מסייה, מחלקת הנוער של ברצלונה. מה שמצביע על קשר הדוק עם מיסיס רוברטו, הלא היא קורל שלנו שקפצה על העובדה כי הקאטלוני הצעיר הוא הרווק היחידי בחבורה ויש למצוא לו שידוך בבהול! הדוגמנית ניצלה את העובדה כי בודאי יש לא מעט רווקות מתוך 560 אלף עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, כשפירסמה תמונות עם הרווק המבוקש ללא חולצה כמובן וכתבה: "זה קארלס פלנטה והוא רווק וחתיך".


בוודאי יש לא מעט בנות שהיו שמחות לקפוץ על המציאה ולמצוא חתן ספרדי חתיך ומוצלח כמו שסרג'י וקורל מצאו אחת את השני, גם דרך האינסטגרם צריך להזכיר. עד שסימנוביץ' רוברטו תמצא לו שידוך או תסיים לענות לאלפי ההודעות שודאי קיבלה בעקבות הפרסום, נספר לכם שהספרדי חובב את היופי הישראלי עד מאד. שימו לב אילו שתי דוגמניות אחרות מככבות אצלו בחשבון בתמונת מזכרת מהחתונה של החברים הטובים בארץ. רק חבל שגם נטע אלחמיסטר וגם בר זומר, תפוסות חזק…












 

 

A post shared by Coral Simanovich (@coralsimanovich) on



 

Enjoying last summer days #complot #ibiza #friends #meeting #summervibes #C






A post shared by planas21 (@planas21) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי